فروش تبلت سرفیس RT مایکروسافت در خرده فروشی‌ها از جمله Best Buy و Staples آغاز شد

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
پیش از این شایعاتی به گوش می‌رسید که مایکروسافت تمایل دارد تا فروش تبلت سرفیس خود را از طریق خرده‌ فروشی‌ها نیز دنبال کند. تا به امروز تنها فروشنده این تبلت خود مایکروسافت بود و سرفیس از طریق فروشگاه‌های این شرکت عرضه می‌شدند. حال مایکروسافت اعلام کرده که تولید این تبلت را افزایش داده و عرضه آن را از طریق خرده فروشی‌های مختلف گسترش خواهد داد.
تبلیغات

فصل پایانی سال میلادی که به فصل خرید نیز معروف است، بهترین موقعیت برای فروش کالاهای مختلف به شمار می‌رود و تولیدکنندگان نهایت تلاش خود را می‌کنند تا با بکارگیری پتانسیل‌های موجود، فروش محصولات خود را به حداکثر برسانند. مایکروسافت نیز در همین راستا فروش انحصاری تبلت سرفیس RT را کنار گذاشته و عرضه عمومی آن را از طریق خرده فروشی‌ها آغاز کرده است. در فاز اول، این تبلت علاوه بر فروشگاه‌های مایکروسافت از طریق فروشگاه‌های آنلاین Best Buy و Staples آغاز می‌شود ولی هنوز مایکروسافت اعلام نکرده که سرفیس چه زمانی در اختیار دیگر خرده فروشی‌ها قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود با عرضه گسترده‌تر سرفیس RT و ارائه محصول توسط خرده فروشی‌ها، میزان فروش این تبلت که در حال حاضر محبوب‌ترین ابزار ویندوز 8 دنیا است، افزایش چشم گیری یابد.

تبلت سرفیس RT بصورت غیر رسمی وارد بازار کشور ما نیز شده است و با قیمتی در حدود ۲ میلیون و سیصد هزار تومان به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات