کارمندان متا مارک زاکربرگ را با چشم سائورون در ارباب حلقه‌ها مقایسه می‌کنند

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (شرکت مادر فیسبوک)، در مصاحبه‌ای می‌گوید کارمندانش او را با چشم سائورون در دنیای فانتزی ارباب حلقه‌ها مقایسه می‌کنند.
تبلیغات

مارک زاکربرگ، میلیاردر مشهور و یکی از افراد مهم جامعه‌ی امروزی، در مصاحبه‌ی جدیدی به نام مستعاری اشاره کرده است که ظاهراً کارمندانش در شرکت متا برای او انتخاب کرده‌اند. براساس گزارش We Got This Covered و به‌نقل از برنامه‌ی The Tim Ferriss Show،‌ پس از جلسه‌ی سرنوشت‌ساز مجلس سنای ایالات متحده‌ی آمریکا با حضور مارک زاکربرگ، او چندان در رسانه‌ها ظاهر نشده است؛ به‌همین‌دلیل، مصاحبه‌ی جدیدش با The Tim Ferriss Show در کانون توجه قرار گرفته است.

مقاله‌های مرتبط:

    زاکربرگ در این مصاحبه به رویکرد خود درقبال عصر اطلاعات و اخلاق کاری‌اش اشاره می‌کند و می‌گوید چگونه با هجوم اطلاعات مواجهه می‌شود. مصاحبه‌ی ۹۴ دقیقه‌ای زاکربرگ شامل سخنان زیادی درباره‌ی گذشته و آینده‌ی مدیرعامل متا است. بااین‌حال شاید جالب‌ترین نکته‌ی این مصاحبه، اشاره‌ی زاکربرگ به لقبی است که کارمندان متا به او داده‌اند.

    زاکربرگ می‌گوید کارمندان متا او را با چشم سائورون در دنیای فانتزی ارباب حلقه‌ها مقایسه می‌کنند (همان چشم شیطانیِ شعله‌ور که هیچ اتفاقی از زیر دستش درنمی‌رود). زاکربرگ می‌گوید: «بعضی از افرادی که با آن‌ها در شرکت کار می‌کنم، گاهی اوقات از روی محبت حواس‌جمع‌بودن من را به چشم سائورون تشبیه می‌کنند.»

    دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این خبر چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات