مایکروسافت برای توسعه فعالیت‌هایش در بلاک چین و وب 3.0 مدیر ارز دیجیتال استخدام کرد

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت برای برداشتن گام‌های اولیه در فناوری بلاک چین و وب 3.0، به‌دنبال جذب مدیر ارز دیجیتال است.
تبلیغات

مایکروسافت با هدف ادغام بلاک چین و ارزهای دیجیتال در ساختار تجاری خود، گامی جسورانه برداشته است. این شرکت به‌تازگی فرصت شغلی جدیدی با عنوان «مدیر توسعه‌ی تجارت-ارزهای دیجیتال» در وب‌سایت مشاغلش منتشر کرده است. این خبر تأیید دیگری است که فناوری بلاک چین تکنولوژی ماندگاری خواهد بود.

به‌گزارش تامزهاردور، فرصت شغلی جدید موردنیاز مایکروسافت با تیم توسعه‌ی کسب‌وکار و هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور این شرکت ادغام شده است. این تیم اساساً به‌دنبال فناوری‌های نوظهور است و آن‌ها را با زیرساخت‌های فعلی مایکروسافت مطابقت می‌دهد تا درنهایت، از این فناوری‌ها به‌عنوان منابع درآمدزایی جدید استفاده کند. درادامه، بخشی از توضیحات این فرصت شغلی را مرور می‌کنیم:

در این نقش، شما از نزدیک با اعضای ارشد سازمان توسعه‌ی کسب‌وکار کار خواهید کرد تا استراتژی‌های مبتنی‌بر داده‌ای ایجاد کنید که بر برنامه‌های مهندسی کوتاه‌مدت و بلندمدت و ایده‌های محصول برای موفقیت در بازارهای استراتژیک تأثیر می‌گذارد. علاوه‌براین، موقعیت‌های جدید را شناسایی و مشارکت‌ها و تملک‌های پیچیده را ارزیابی خواهید کرد و به‌ آن‌ها ساختار خواهید داد.

مایکروسافت به‌دنبال مدیری است که درک درستی از وب 3.0 دارد و بیش از یک سال در زمینه‌ی رمزنگاری تجربه داشته باشد. این مدیر باید دانش فنی لازم را درباره‌ی پروتکل‌های DAOs ،NFT ،DeFi و وب‌ 3.0 داشته باشد. مایکروسافت مشتاق است بداند که انتظاراتش از تکرار وب جدید چقدر بر مدل کسب‌وکار این شرکت تأثیر خواهد گذاشت.

شرکت اهل ردموند به‌دنبال شخصی است که بتواند چشم‌انداز و استراتژی و نقشه‌ی راه را برای مدل مشارکت وب 3.0 مایکروسافت، ازجمله زیرساخت‌ها و APIهای موردنیاز ایجاد کند. بدین‌ترتیب، مدیر جدید باید در واحد محصولات، امور مالی، بازاریابی، حقوقیق و سایر بخش‌های این شرکت کار کند و درعین‌حال، درباره‌ی فناوری‌های کلیدی و توسعه‌ی نقشه‌ی راه محصول مشاوره ارائه دهد.

این اقدام مایکروسافت نشان می‌دهد که وب 3.0 چگونه قرار است پایه‌های شرکت‌های فناوری‌ را در آینده ایجاد کند. مایکروسافت این نقش را به‌عنوان قابلیتی برای تأثیر بسیار و دید مستقیم سطح اجرایی توصیف می‌کند. وب 3.0 و فناوری‌های مرتبط با آن به‌آرامی در شرکت‌های موجود توسعه داده می‌شوند و شاید پس از سقوط ۲۰ درصدی ارزش سهام متا، این روند اندکی کند‌تر شود. بااین‌حال، مایکروسافت می‌داند که آینده‌ی این شرکت در متاورس و نحوه‌ی استفاده از این فناوری برای نزدیک‌ترکردن مردم و جوامع به روش‌های متنوع‌تر نهفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات