کاربران به تغییر صدای نویز سفید اسپیکرهای هوشمند گوگل اعتراض دارند

پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از اینکه گوگل صدای نویز سفید گوگل نست/ هوم را تغییر داد، کاربران به این مسئله اعتراض کردند.
تبلیغات

بر کسی پوشیده نیست که خواب چقدر برای سلامتی جسمی و روحی مهم است. اما واقعیت این است که به‌دلیل ساعات زیادی که پشت سیستم هستیم یا استرسی که در طول روز تجربه می‌کنیم، بسیاری از ما در به خواب رفتن مشکل داریم.

به گزارش فون‌آرنا، خوشبختانه، امروزه طیف گسترده‌ای از تمرین‌ها و ابزارهای مفید برای کمک به رفع مشکل کم‌خوابی وجود دارد. یکی از روش‌های بسیار رایج و اغلب مفیدی که مردم استفاده می‌کنند، گوش دادن به صداهایی است که به مغز ما کمک می‌کند تا به حالت آرام‌تری برود. اینجا است که داستان اخیر کاربران گوگل نست/ هوم (Google Nest/Home) مطرح می‌شود. در این دستگاه‌ها گزینه‌ای وجود دارد که می‌تواند صدای نویز سفید پخش کند. بااین‌حال، به دلایلی، گوگل تصمیم گرفت صدای نویز سفید را تغییر دهد و کاربران از این مسئله راضی نیستند.

این شکایات، که اکنون به ۲۰۰ مورد رسیده‌اند، از «بسیار آرام‌تر شدن» نویز سفید ناراضی هستند. البته مشکل بزرگ‌تر این است که به نظر می‌رسد صدای ضبط شده دارای حلقه‌ای ۱۰ دقیقه‌ای است که نسبت به حلقه یک‌ساعته نسخه قبلی بسیار سریع‌تر تمام شده و از نو شروع می‌شود.

همان‌طورکه احتمالاً حدس می‌زنید، گوگل سکوت اختیار کرده و به نظر نمی‌رسد تصمیمی برای بررسی شکایات کاربران داشته باشد. خوشبختانه، فردی در ردیت نسخه اصلی یک‌ساعته نویز سفید را در گوگل درایو آپلود کرده و اکنون قابل استفاده است. البته نسخه‌ ۱۲ ساعته‌ای نیز وجود دارد که آن را نیز می‌توانید دانلود کنید.

البته، باید به این مسئله نیز اشاره کرد که نویز سفید تنها صدای ارائه شده توسط گوگل نیست. در واقع در مجموع ۱۳ صدای محیطی دیگر توسط شرکت مذکور ارائه می‌شود که از آن‌ها می‌توان به بارش باران، رعد و برق، اقیانوس، شومینه و بسیاری از موارد دیگر که می‌توانند خیال شما را غلغلک دهند، اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات