ال‌جی به شبکه کوانتومی آی‌بی‌ام می‌پیوندد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی برای بهبود شایستگی خود در زمینه‌ی محاسبات کوانتومی و استفاده از فناوری‌ کوانتومی آی‌بی‌ام در آینده‌، به شبکه‌ی کوانتومی این شرکت ملحق شده است.
تبلیغات

کیم بیونگ هون، مدیر ارشد فناوری و معاون اجرایی ال‌جی الکترونیکس، روز ۱۰ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۹ دی ۱۴۰۰) اعلام کرد که این شرکت برای بهبود شایستگی کوانتومی خود با آی‌بی‌ام همکاری می‌کند؛ ال‌جی از‌ طریق همکاری با آی‌بی‌ام می‌تواند به رایانه‌های کوانتومی آی‌بی‌ام، تخصص و کیت توسعه‌ی نرم‌افزار اطلاعات کوانتومی Qiskit دسترسی داشته باشد. بیونگ هون درباره‌ی این همکاری گفت:

ال‌جی بر‌ اساس استراتژی نوآورانه‌‌ی خود، قصد دارد برای توسعه‌ی شایستگی خود در محاسبات کوانتومی و استفاده از فناوری محاسبات کوانتومی در تجارت‌های آتی این شرکت از شبکه‌ی کوانتومی آی‌بی‌ام کمک بگیرد؛ هدف ما از این اقدام ارائه‌ی ارزشی به مشتریان است که تا‌ ‌به‌‌ حال تجربه نکرده‌اند.

شرکت کره‌ای از موقعیت جدید خود در شبکه کوانتومی آی‌بی‌ام برای پردازش مقادیر بالای اطلاعات و ارائه‌ی خدماتی مانند هوش مصنوعی، خودروهای متصل به اینترنت، تحول دیجیتالی، اینترنت اشیاء و برنامه‌های روباتیک استفاده خواهد کرد. این شرکت هم‌زمان نیروی کار خود را در زمینه‌ی محاسبات کوانتومی نیز آموزش می‌دهد تا بتوانند در ارائه‌ی پیشرفت‌ها در زمینه‌ی محاسبات کوانتومی کمک کنند.

به‌طور گسترده‌تر، تیم کوانتوم آی‌بی‌ام و ال‌جی برای استفاده از محاسبات کوانتومی در زمینه‌های مالی، انرژی، شیمی، علم مواد، بهینه‌سازی و یادگیری ماشینی تحقیق خواهند کرد و در‌ نتیجه‌ی این همکاری به محض پیشرفت‌ شبکه‌ی کوانتومی آی‌بی‌ام در محاسبات کوانتومی، ال‌جی از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد.

شما درباره‌ی همکاری ال‌جی با شبکه کوانتومی آی‌بی‌ام چه دیدگاهی دارید؟ این همکاری در جایگاه ال‌جی در بازار چه تغییری ایجاد می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات