دل سه دستگاه مفهومی برای آینده کار ترکیبی معرفی کرد

شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دل برای کار ترکیبی (کار حضوری و دورکاری) آینده‌ای با موانعی کمتر تصور می‌کند و در همین راستا نیز به‌تازگی سه دستگاه مفهومی معرفی کرده است.
تبلیغات

دل در ایده‌پردازی و معرفی دستگاه‌های مفهومی، سابقه‌ای طولانی دارد. این شرکت روز ۲۴ آذر ۱۴۰۰، لپ‌ تاپی به نام Concept Luna را معرفی کرد که برای پایداری و سازگاری بیشتر با محیط زیست طراحی شده است و تنها یک روز بعد از آن نیز از سه دستگاه مفهومی (Concept Flow, Concept Pari و Concept Stanza) برای بهبود محیط کاری ترکیبی در آینده، رونمایی کرد.

به گزارش windowscentral، این سه دستگاه به عنوان دستگاهی تجاری یا مصرفی و برای فروش عمومی در دسترس قرار نخواهند گرفت، اما چشم‌اندازی از آینده ایده‌آل دل برای محیط کار ترکیبی (کار حضوری و دورکاری) را نشان می‌دهند.

Concept Flow دستگاهی واحد نیست، بلکه مجموعه‌ای از چندین قطعه سخت‌افزاری است که از شارژ بی‌سیم، وای فای ۶ و برنامه‌های تسهیل جابجایی راحت‌تر افراد بین پلتفرم‌ها و دستگا‌ه‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند. برای مثال، هنگامی که کارمندی به لپ تاپ خود نزدیک می‌شود، ماوس، کیبورد و نمایشگری تعریف شده به‌طور خودکار به آن متصل می‌شوند‌ و علاوه بر آن لپ تاپ نیز به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود.

dell-concept-flow

Concept Pari دوربین وب بی‌سیم متحرکی است که می‌تواند روی پایه شارژ، سه‌پایه یا نمایشگری سازگار قرار گیرد. این دوربین مفهومی که امکان نصب در مکان‌های مختلف را دارد، برقراری ارتباط چشمی در جلسات مجازی را بهبود می‌بخشد.

dell-concept-pari

Concept Stanza دستگاهی ۱۱ اینچی و قابل حمل است که برای یادداشت‌برداری طراحی شده؛ میکروفون یا بلندگو ندارد و به‌طور خاص برای یادداشت کردن ایده‌ها و نظرات ایده‌آل است. طبق تصویر منتشر شده از Concept Stanza، به نظر می‌رسد قلم این دستگاه مفهومی، به میکروفونی برای ضبط صدا مجهز باشد.

dell-concept-stanza

با اینکه هر سه این دستگاه‌ها فعلا در حد ایده هستند و دستگاهی فیزیکی با این عملکردها به بازار عرضه نمی‌شود، اما امکان دارد دل در آینده‌ از ایده‌های معرفی شده در این سه مفهوم برای ساخت قطعات سخت‌افزاری استفاده کند.

شما درباره قابلیت‌های ارائه شده توسط دستگاه‌های مفهومی دل برای محیط کاری ترکیبی، چه دیدگاهی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات