مایکروسافت و ادوبی برای بهبود بهره وری PDF با یکدیگر همکاری می‌کنند

شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت و ادوبی ۱۹ آذر ۱۴۰۰ از همکاری استراتژیک خود برای ایجاد یکپارچگی عمیق‌تر محصولاتشان برای تجربه بهتر کاربران هنگام استفاده از فایل‌هایPDF خبر دادند.
تبلیغات

ادوبی و مایکروسافت ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آذر ۱۴۰۰) در راستای بهبود تجربه تعاملی افراد با فایل‌های PDF، قابلیت‌های جدیدی معرفی کرده‌اند. به لطف تلاش‌های مشترک مایکروسافت و ادوبی و همکاری این دو شرکت، مدیریت فایل‌های PDF در محل کار آسان‌تر می‌شود، کاربران می‌توانند با استفاده از Adobe Sign فایل‌های PDF خود را در برنامه Teams مایکروسافت امضا کرده و به کمک هوش مصنوعی Liquid Mode در مایکروسافت اج به صورتی خواناتر از فایل‌های PDF استفاده کنند.

اپلیکیشن Adobe Sign امکان امضا کردن دیجیتالی انواع اسناد و فرم‌ها را به‌راحتی و با امنیت بالا برای کاربران فراهم می‌کند و قابلیت Liquid Mode در مرورگر اج از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای خواناتر کردن فایل‌های PDF در نمایشگرهای گوشی‌ها استفاده می‌کند.

به گزارش windowscentral، اشلی استیل، معاون ارشد و مدیر کل Digital Media در ادوبی، درباره همکاری این شرکت به مایکروسافت این‌گونه توضیح داد:

من از همکاری بیشتر با مایکروسافت برای ایجاد محیط کاری مدرن، ایمن و یکپارچه، هیجان زده هستم. این همکاری و یکپارچه‌سازی‌های محصولات به پیشرفت کارمندان کمک می‌کند؛ امکان مذاکره و امضای قراردادها را در Teams، Outlook و Sharepoint را برای آن‌ها فراهم می‌کند و مرور فایل‌های PDF در گوشی‌ها را به کمک Liquid Mode مرورگر اج بهبود می‌بخشد.

طبق ادعای مایکروسافت فرمت‌ اکثر فایل‌های تجاری، مایکروسافت و ادوبی است، مایکروسافت نیز در پستی که جزئیات دقیق این مشارکت گسترده را منتشر کرده است، همکاری این دو غول فناوری را اقدامی طبیعی و لازم معرفی کرد.

جارد اسپاتارو، معاون مایکروسافت درباره اهمیت استفاده از فناوری برای بهبود بهره‌وری گفت:

امروزه شرکت‌ها به محیط‌های کاری دیجیتالی تبدیل شده‌اند و روش‌های جدیدتری برای انجام کار‌ها استفاده می‌شوند؛ همکاری ما با ادوبی از این جهت حائز اهمیت است. از این پس میلیون‌ها کاربر مشترک ادوبی و مایکروسافت در سراسر جهان می‌توانند به‌راحتی با اسناد دیجیتالی کار کنند، بهره‌وری مدرن ایجاد کنند و مفهوم کار را در آینده تغییر دهند.

به پیش‌بینی ادوبی، استفاده از اسناد دیجیتالی در آینده رایج‌تر می‌شود و به همین دلیل مشارکت این شرکت با مایکروسافت اهمیت فزاینده‌ای خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات