اطلاعات خط تولید هیجان انگیز بالقوه اپل در سال ۲۰۲۲ فاش شد

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که ما را با تمام محصولاتی که احتمالاً اپل برای معرفی آن‌ها را در سال آینده برنامه دارد، آشنا می‌کند.
تبلیغات

اکنون در روزهای آخر ۲۰۲۱ هستیم اما هنوز محصول خارق‌العاده‌ای از سوی اپل برای طرفدارانش عرضه نشده است. اما احتمالاً ۲۰۲۲ سالی است که این شرکت محصولات جذاب جدیدی برای معرفی خواهد داشت.

به گزارش فون‌آرنا، مارک گورمن از بلومبرگ انتظارات خود از ۲۰۲۲ را در آخرین نسخه خبرنامه هفتگی به اشتراک گذاشته است. گورمن یکی از شایعات قبلی که ادعا می‌کند آیپد پرو سال آینده با شارژر بی‌ سیم عرضه خواهد شد، تأیید می‌کند. طبق گزارش‌ها، مدل ۱۱ اینچی دارای پنل مینی LED نیز خواهد بود، چیزی که در حال حاضر تنها مختص مدل بزرگ‌تر است. همچنین ممکن است سیستم MagSafe جدیدی ارائه شود که می‌تواند از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی کند. علاوه‌براین، انتظار می‌رود اپل سال آینده مدل‌های جدید آیپد ایر و آیپد را نیز معرفی کند.

این شرکت همچنین احتمالاً نسخه 5G آیفون SE را در سال ۲۰۲۲، قبل از معرفی سری آیفون ۱۲ در اواخر سال، عرضه خواهد کرد. گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد طراحی این گوشی وجود دارد، برخی می‌گویند که دستگاه مذکور از طراحی مشابه آیفون ۸ مدل قبلی خود استفاده خواهد کرد و برخی دیگر ادعا می‌کنند که از آیفون XR الهام گرفته شده است.

در مورد قطعات داخلی گوشی نیز اختلاف نظر وجود دارد، بنابراین باید دید که آیا بهترین میان‌رده‌بالقوه اپل در سال ۲۰۲۲ از تراشه A15 Bionic آیفون ۱۳ استفاده می‌کند یا به A14 ارتقا می‌یابد. گزارش اخیر ادعا می‌کند که نسل سوم آیفون SE در سه‌ماهه اول سال آینده عرضه خواهد شد.

گورمن همچنین انتظار دارد اپل آی‌مک جدید رده‌بالا با تراشه داخلی، مک‌بوک ایر مجهز به M2، مک‌پرو با پردازنده داخلی و مدل‌های جدید مک‌مینی و مک‌بوک پرو را معرفی کند.

درضمن احتمال عرضه ایرپاد پرو جدید و سه اپل واچ نیز وجود دارد. علاوه بر اپل واچ سری ۸، که احتمالاً دارای ویژگی‌های شایعه شده‌ای است که به سری ۷ راه پیدا نکرده‌اند، غول کوپرتینویی ممکن است ساعت هوشمند Watch SE و گجت پوشیدنی مقاوم جدید خود که برای ورزشکاران طراحی شده را نیز عرضه کند.

و در آخر، اپل احتمالاً از اولین هدست ترکیبی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود پرده‌برداری می‌کند. گورمن فکر می‌کند محصول مورد انتظار اپل روی صنعت گیمینگ،‌ رسانه و ارتباطات تمرکز خواهد داشت. ظاهراً این عینک هوشمند دارای چندین پردازنده، یک فن و «نمایشگر با وضوح بسیار بالا» است. این هدست حتی ممکن است اپ استور مخصوص به خود را داشته باشد، اما بعید است به این زودی جایگزین آیفون شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات