«چهره با اشک شوق» باردیگر پرکاربردترین ایموجی سال شد

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش جدید یونیکد، «چهره‌ی با اشک شوق» و «قلب» پراستفاده‌ترین ایموجی‌های سال ۲۰۲۱ بوده‌اند.
تبلیغات

یونیکد گزارش جدیدی منتشر کرده است که نشان می‌دهد کدام ایموجی‌ها بیشترین استفاده را در سال ۲۰۲۱ داشته‌اند. این گزارش شامل ایموجی‌‌های مربوط به احساسات و شکلک‌هایی هستند که براساس اشیاء و ورزش‌‌ها و موارد دیگر طراحی شده‌اند.

به‌گزارش ورج و به‌نقل از یونیکد، «چهره‌ی با اشک شوق» محبوب‌ترین ایموجی بوده است و پس‌از‌آن ایموجی قلب در مقام دوم قرار دارد. طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده‌ی این سازمان غیرانتفاعی، ایموجی اشک شوق بیش از ۵ درصد کل شکلک‌های استفاده‌شده‌ی کاربران را تشکیل می‌دهد؛ درحالی‌که ایموجی قلب پس‌از‌آن در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

ایموجی

بااین‌حال، باقی ایموجی‌ها بسیار عقب‌تر از دو گزینه اول بودند. در بخشی از این گزارش، ذکر شده است که نتیجه‌ی امسال با سال ۲۰۱۹ تفاوت چندانی نداشته است. یونیکد می‌افزاید ۱۰۰ ایموجی برتر نیز بسیار محبوب‌تر از سایر ایموجی‌ها هستند. این ۱۰۰ گزینه‌ی برتر ۸۲ درصد از کل ایموجی‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده در سال ۲۰۲۱ را تشکیل می‌دهند.

درضمن، یونیکد از دنیای ایموجی‌ها اطلاعات بیشتری منتشر کرده است. براساس آمار به‌دست‌آمده، پرطرفدارترین ایموجی در دسته‌ی حیوانات «پروانه» است. همچنین، «تاج» مقام اول را در میان ایموجی‌های دسته‌ی پوشاک دارد.

ناگفته نماند مشخص شده است ایموجی‌های موجود در دسته‌ی پرچم‌ کشورهای مختلف کمترین استفاده را داشته‌اند. درنهایت باید گفت که گزارش مذکور نشان می‌دهد دسته‌هایی مانند صورت خندان و دست‌ها و نیز ایموجی‌های گیاهان و گل‌ها از ایموجی‌های پرکاربرد بوده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات