WhatsApp دیگر رایگان نیست؛ گشایش درها به روی ChatON سامسونگ

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده از کمپانی سازنده مشهورترین اپلیکیشن چت گوشی‌های هوشمند، whatsapp، به احتمال زیاد از این پس برای استفاده از این اپلیکیشن مجبور به پرداخت پول خواهیم بود. این اقدام whatsapp احتمالاً شرایط مناسبی را برای ChatON، اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ، فراهم می‌کند.
تبلیغات

سخنگوی whatsapp در گفت‌وگو با androidworld.nl به این نکته اشاره کرد که از این پس کاربران برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی، مجبور به پرداخت ۱ دلار خواهند بود. البته این برای اولین بار نیست که کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن مجبور به پرداخت پول می‌شوند، چراکه پیش از این نیز کاربران آیفون همین مبلغ را پرداخت می‌کردند. اگر واقعا whatsapp تصمیم به انجام چنین کاری بگیرد، بهترین موقعیت ممکن برای ChatON، اپلیکیشن از پیش نصب شده و رایگان سامسونگ فراهم خواهد شد.

این درحالی است که سامسونگ این روزها مشغول تدارک امکانات جدید برای ChatON است. این اپلیکیشن نزد کاربران سیستم‌عامل بادا و همچنین کاربران آسیایی به‌شدت محبوب است ولی در بازار اروپا حرف چندانی برای گفتن ندارد.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که رابط کاربری ChatON به زیبایی و راحتی whatsapp نیست، ولی امکاناتی نظیر واکی-تاکی یا ارسال عکس و پیام به خوبی کار می‌کنند. این موقعیت برای سامسونگ فرصتی عالی است تا بتواند به شمار کاربران اپلیکیشن خود بیافزاید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات