واتساپ به‌زودی امکان مخفی کردن گزینشی «آخرین زمان آنلاین بودن» را فراهم می‌کند

جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
واتساپ درحال کار روی ویژگی است که به کاربران امکان می‌دهد وضعیت «Last Seen» را از دید برخی مخاطبان مخفی کنند.
تبلیغات

نسخه‌ی بتای اندروید واتساپ به ویژگی جدیدی مجهز شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا وضعیت «Last Seen» خود را از دید برخی مخاطبان خود مخفی کنند. وضعیت Last Seen به آخرین باری که کاربر آنلاین بوده اشاره دارد.

به‌گزارش GSMArena این ویژگی که چندین ماه درحال توسعه بوده است، اکنون دراختیار تعدادی از کاربران بتای اندروید این اپلیکیشن قرار گرفته است.

باتوجه به سایر ویژگی‌هایی که طی سال‌های اخیر به واتساپ افزوده شده‌اند، اضافه‌شدن ویژگی جدید به نسخه‌ی بتای واتساپ تضمین‌کننده‌ی عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن نیست و ممکن است هنوز چندین ماه تا عرضه‌ی عمومی آن فاصله داشته باشیم.

صفحه تنظیمات last seen واتساپ

باتوجه به تصاویر منتشر شده از صفحه‌ی تنظیمات مربوط به این ویژگی، کاربرات می‌توانند آخرین زماتن آنلاین بودن خود را با «همه، مخاطبان، همه‌ی مخاطبان به‌جز عده‌ای خاص یا هیچکس» به‌اشتراک بگذارند. باتوجه به گزینه‌های موجود، به‌نظر می‌رسد اگر کاربری لیست بلندبالایی از مخاطبان داشته باشد و بخواهد وضعیت آنلاین بودن خود را تنها با تعداد انگشت‌شماری به‌اشتراک بگذارد، همچنان با مشکل مواجه خواهد بود.

همچنین باید توجه داشت کسانی که وضعیت Last Seen خود را به‌اشتراک نگذارند، قادر به مشاهده‌ی این وضعیت در سایر افراد نخواهند بود.

این ویژگی هم‌اکنون در قسمت تنظیمات حریم شخصی (Privacy Settings) نسخه‌ی v2.21.23.14 واتساپ برای اندروید در دسترس است.

درصورت اضافه‌شدن این ویژگی به‌نسخه‌ی پایدار واتساپ آیا از آن استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات