Nothing روی ۵ محصول جدید کار می‌کند

پنج‌شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت Nothing (ناتینگ) کارل پی در حال کارکردن روی ۵ محصول جدید است.
تبلیغات

کارل پی در اکتبر سال گذشته، اندکی پس از ترک وان پلاس، ناتینگ (Nothing) را تأسیس کرد. این شرکت ear (1) را در جولای سال جاری عرضه کرد تا یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار شوند. این ایربادها ویژگی‌هایی عالی مانند حذف نویز فعال و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را تنها با قیمت ۹۹ دلار ارائه می‌دهند.

چندی پیش، گزارش‌های مختلفی از شرکت ناتینگ منتشر شد که درباره‌ی محصولات جدید آن خبر می‌دادند. اخیرا نیز گزارشی در فضای مجازی منتشر شده که می‌گوید ناتینگ، استارتاپ فناوری مصرف‌کننده‌ی کارل پی، در حال کارکردن روی بیش از ۵ محصول دیگر است.

به‌گزارش اندروید سنترال و به‌نقل از India Today، این اطلاعات را مانو شارما، معاون رئیس و مدیرکل ناتینگ هندوستان، فاش کرده است.

مانو شارما در صحبت با این نشریه گفت:

در مسیر پیش رو، مأموریت ما ساختن برای آینده است. در حال افزایش سرعت در زمینه‌ی تولید خط‌تولید خود هستیم، درحال‌حاضر، پنج محصول در دست ساخت داریم که سرعت ما برای انجام مأموریتمان در عرضه‌ی محصولات خاص را افزایش می‌دهد و از این بابت هیجان زده هستیم.

شارما همچنین به این نشریه گفت که ایرفون‌های بی‌سیم ear (1) «بسیار خوب» عمل می‌کنند. هند درحال‌حاضر بیشترین سهم را در فروش ear (1) دارد. گفته می‌شود این شرکت تاکنون ۱۸۰ هزار دستگاه از این محصول را به سراسر جهان ارسال کرده است. طبق گزارش اخیر Counterpoint Research، ناتینگ هم‌اکنون در میان سه برند برتر در بازار پریموم استریو بی‌سیم واقعی (TWS) هند قرار دارد. در سه‌ماهه‌ی اول راه‌اندازی، ناتینگ ۷ درصد از بخش پریمیوم TWS هند را دراختیار داشت.

متأسفانه مدیراجرایی جزئیاتی درمورد محصولات آینده فاش نکرده است. بااین‌حال، ماه گذشته گزارش شد که این شرکت قصد دارد اولین گوشی هوشمند خود را در اوایل سال آینده عرضه کند. همچنین، گفته می‌شود که ناتینگ در حال کار روی پاوربانک جدیدی است که احتمال دارد قبل از پایان سال عرضه شود.

به‌نظر شما همراهان زومیت، ۵ محصول در دست ساخت ناتینگ چه دستگاه‌هایی هستند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات