MSN مایکروسافت دومین سایت بزرگ خبری انگلیسی‌زبان شد

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
براساس جدیدترین آمار منتشرشده، MSN مایکروسافت از CNN محبوب‌تر است و احتمال دارد به‌زودی از BBC نیز پیشی بگیرد.
تبلیغات

براساس داده‌های SimilarWeb، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت بی سروصدا بهتر از سایر سازمان‌های خبری دیگر عمل کرده و نزدیک است از محبوب‌ترین سایت خبری انگلیسی‌زبان، یعنی بی‌بی‌سی، پیشی بگیرد.

به‌گزارش mspoweruser، اطلاعات SimilarWeb با استفاده از یادگیری ماشینی و مدل‌سازی مجموعه داده‌های آماری مختلف، از اندازه‌گیری مستقیم بازدیدهای وب دسکتاپ و تلفن‌همراه گرفته تا شبکه‌های کمکی به‌دست می‌آید که داده‌های دستگاه را جمع‌آوری می‌کنند. تعداد بازدید در این آمارها بدین‌معنا است که هر بازدیدکننده به یک یا چند صفحه در وب‌سایتی خاص دسترسی پیدا کرده است. اگر کاربر ۳۰ دقیقه غیرفعال باشد و باردیگر وارد سایت شود،‌ بازدید جدیدی ثبت خواهد شد.

آمار بازدید سایت های مختلف

داده‌های آن‌ها افزایش مداوم ترافیک MSN را در طول سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد؛ درحالی‌که BBC و CNN و سایر وب‌سایت‌های خبری معروف شاهد کاهش پیوسته ترافیک خود بوده‌اند. در ماه گذشته، MSN یکی از معدود سایت‌هایی بود که ترافیک خود را با افزایش ۵ درصدی به ۹۶۰٫۵ میلیون بازدید افزایش داد.

با بررسی گزارش سالانه، متوجه می‌شویم که از میان ۱۰ شرکت برتر، تنها MSN و Yahoo Finance شاهد افزایش ترافیک بوده‌اند و MSN درمقابسه‌با سال قبل ۱۴٫۲ درصد رشد کرده است.

آمار بازدید سایت های مختلف

برخلاف بسیاری از سایت‌های دیگر، MSN عمدتا گردآورنده اخبار است. مایکروسافت با ناشران ممتازی مانند USA Today، نیویورک‌تایمز، فاکس‌نیوز، واشنگتن‌پست، گاردین و بیش از ۳،۰۰۰ برند در تمام بازارهای بزرگ جهانی همکاری می‌کند تا بهترین اخبار، ویدئوها، عکس‌ها و سایر محتواها را جمع‌آوری کند و آن را به‌رایگان برای کاربران در سراسر وب و گوشی‌‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی ارائه دهد؛ بنابراین، موفقیت آن‌ها موفقیت منابع خبری‌شان نیز است.

آمار بازدید سایت های مختلف

این شرکت تلاش کرده است محتوای خود را با استفاده از ابزارهایی مانند ویجت News and Interests درمقابل کاربران ویندوز بیشتری قرار دهد؛ البته این مسئله برای بعضی ناخوشایند است. MSN همچنین سال گذشته به‌دلیل جایگزینی بسیاری از ویراستاران خود با هوش مصنوعی با انتقاد مواجه شد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این حرکت‌ها در حال نتیجه‌دادن هستند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره پیشرفت سایت MSN و پیشی‌گرفتن آن از رقبا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات