اپل احتمالا از آیفون SE پلاس در سال آینده میلادی رونمایی خواهد کرد

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اپل قصد دارد سال آینده میلادی نسخه پلاس آیفون SE 2020 را با حفظ مؤلفه‌های طراحی و پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌ی موبایل رونمایی کند.
تبلیغات

اخیرا اخبار و شایعات نسل بعدی آیفون SE بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و متأسفانه اغلب آن‌ها دید مناسبی را از گوشی مقرون‌به‌صرفه بعدی اپل ارائه نمی‌دهند. عده‌ای از تحلیگران بر این باورند که آیفون SE بعدی تغییرات زیادی را تجربه نخواهد کرد و ظاهراً اپل استفاده از همان زبان طراحی آیفون ۸ را مغتنم دانسته و تنها قصد دارد گوشی جدیدش را به سخت‌افزر بهبودیافته مجهز و بلطبع از نسل پنجم شبکه‌ی موبایل (5G) نیز پشتیبانی کند. در نقطه مقابل، برخی افشاگران از تغییرات عمده و طراحی مشابه آیفون XR خبر می‌دهند.

اکنون راس یانگ، تحلیگر نام‌‌آشنای صنعت نمایشگر، در تویبتر جزئیاتی را در مورد نسل سوم آیفون SE بعدی ارائه داده است و ادعا می‌کند که گوشی آینده دارای اتصال 5G خواهد بود و ظاهرا به نمایشگر ۴٫۷ اینچی از نوع LCD مجهز خواهد شد. درواقع، وی بیان می‌کند که همچنان زبان طراحی وام گرفته‌شده از آیفون ۸ را شاهد خواهیم بود. بااین‌حال، نکته جالب توجه این است که احتمالا این گوشی هوشمند آیفون SE پلاس نام خواهد داشت.

البته هنوز مشخص نیست که اپل فراتر از قابلیت 5G و ارتقا اجزای داخلی همچون پردازنده A15 چه ویژگی‌هایی را برای نسخه پلاس درنظر گرفته است. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، شایعات در رابطه با نسل بعدی آیفون SE معمولا ضدونقیض بوده است. گزارش جدیدی نشان می‌دهد که نسل سوم آیفون SE اپل دارای طراحی شبیه آیفون XR به‌همراه تاچ آی‌دی ادغام‌شده با دکمه پاور خواهد بود و ظاهرا اپل قیمت ۳۹۹ دلار را برای برای مدل پایه این گوشی درنظر گرفته است.

تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نشده است، اما مک اوتاکارا در اوایل این ماه به نقل از منابع چینی اعلام کرد که این گوشی در بهار آینده عرضه خواهد شد. درنهایت، یانگ معتقد است که اپل در سال ۲۰۲۴ آیفون SE 3 را با نمایشگر ۵٫۵ یا ۶٫۱ اینچی عرضه خواهد کرد. طراحی آیفون SE 3 می‌تواند‌ مبتنی بر آیفون XR باشد؛ بدین معنی که دیگر شاهد حاشیه‌های قطور بالا و پایین نمایشگر نخواهیم بود. افزون‌براین، این احتمال وجود دارد اسکنر تاچ آی‌دی با دکمه پاور ادغام شود و از قرار معلوم، نمایشگر LCD نیز همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات