ورود کامپیوترهای بدون کیس ایسر تحت گارانتی مادیران

شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
مادیران اعلام کرد که به زودی و برای اولین بار کامپیوترهای بدون کیس ایسر را وارد بازار خواهد کرد. ALL IN ONE ها نسل جدیدی از کامپیوترها هستند که در فضایی به اندازه مانیتور رایانه‌های معمولی، سیستم کامپیوتری توانمند و کارآمدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها ضمن کاهش مصرف برق، مجهز به امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی، اسپیکر، وب‌کم، WLAN (شبکه بدون‌ سیم)، ورودی‌های مختلف HDMI,D-SUB,USB-3 ، هدفون و میکروفن بوده و قابل نصب بر روی دیوار نیز می‌باشند.
تبلیغات

همچنین این کامپیوترها با داشتن پردازشگرهای قدرتمند، امکان انجام چندین کار هم‌زمان را برای کاربر فراهم می‌کنند.

این کامپیوترهای هوشمند و کم‌جا که به راحتی قابل جابجایی هستند، راه‌های جدیدی را جهت فرایندهای تجاری در اتاق‌های کنفرانس، بانک‌ها، آژانس‌های مسافرتی، فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها وکاربران خانگی ارائه می‌دهند.

acer aio

کامپیوترهای ALL IN ONE تحت گارانتی مادیران که از اواسط آذرماه وارد بازار خواهند شد، دارای امکانات روز دنیا بوده و در قیمت‌هایی کاملا رقابتی با نوت‌بوک‌ها و PC ارائه خواهند شد.

ALL IN ONE های ایسر دارای گارانتی مادیران، ضمن برخورداری از قطعات اصل و مورد اطمینان مشتریان، تحت گارانتی یک ساله و خدمات ویژه بیست و چهار ساعته در تمام ایام هفته، قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات