ساعت رومیزی هوشمند لنوو به‌همراه داک شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود

دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لنوو Smart Clock 2، نسل دوم ساعت‌های رومیزی هوشمندش را معرفی کرد.
تبلیغات

نسل اول ساعت هوشمند رومیزی لنوو که سال ۲۰۱۹ معرفی شد، کوچک‌ترین صفحه هوشمند مجهز به دستیار صوتی جهان بود. لنوو به‌تازگی محصول جدیدی از این خانواده با نام «ساعت هوشمند رومیزی ۲» (Smart Clock 2) را معرفی کرده است که به‌همراه شارژر بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

محصول جدید لنوو در‌واقع نمایشگر هوشمند کوچک‌شده‌ای به ابعاد ۴ اینچ با حاشیه‌های زیاد دارد که با پوششی از جنس الیاف پوشانده شده است. بر‌اساس گزارش‌ها، ۸۵ درصد پلاستیک به‌کار‌رفته در طراحی این محصول از مواد بازیافتی به‌دست آمده است. در پشت این ساعت، سیم برق و در‌کنار آن نیز میکروفونی برای غیر‌فعال‌کردن سرویس «هی گوگل» تعبیه شده است. تنها کلیدهای کنترلی این دستگاه نیز کلیدهای کم و زیادکردن صدا هستند که در قسمت بالایی آن قرار گرفته‌اند.

ساعت هوشمند رومیزی ۲ لنوو

ازلحاظ سخت‌افزاری این ساعت به پردازنده مدیاتک MT8167S مجهز است که با یک گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده است. آرایه میکروفون دستگاه نیز با بلندگویی ۳ واتی همراه شده است. این مجموعه را ماژول وای‌فای ۲٫۴ گیگاهرتزی و بلوتوث ۴.۲ تکمیل می‌کنند.

عملکرد دستیار گوگل (فرامین صوتی، کنترل خانه هوشمند، تصاویر، موسیقی و...) تغییر نکرده است. با اینکه به‌نظر نمی‌رسد کاربران زیادی به برقراری تماس تصویری با این دستگاه تمایل داشته باشند، شاید بتوان گفت مسئله نبود دوربین جلو همچنان جای بحث دارد.

شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی ساعت رومیزی هوشمند ۲ لنوو را حضور داک شارژ بی‌سیم انتخاب‌کردنی آن برشمرد. درواقع، کاربر می‌تواند ساعت رومیزی را در سمت چپ این داک قرار دهد و از بخش سمت راستی آن که با علامت مثبت مشخص شده، به‌عنوان شارژر بی‌سیم استفاده کند. داک لنوو از سرعت‌های شارژ مختلفی همچون شارژ سریع، ۱۰ و ۷٫۵ و ۵ وات پشتیبانی می‌کند و علاوه‌بر‌این، به قابلیت MagSafe مجهز شده است.

داک شارژ ساعت هوشمند رومیزی لنوو

ساعت رومیزی هوشمند لنوو سپتامبر (شهریور و مهر) امسال با حداقل قیمت ۸۹٫۹۹ دلار و در رنگ‌های آبی و خاکستری و سیاه وارد بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات