جوهو سارویکاس، مدیر اجرایی پیشین نوکیا و HMD، به کوالکام پیوست

جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
جوهو سارویکاس، یکی از برجسته‌ترین افراد مرتبط به برند نوکیا که ۴٫۵ سال سابقه‌ی فعالیت در HMD Global را دارد، به کوالکام پیوست.
تبلیغات

جوهو سارویکاس در دهه‌ی اخیر یکی از شناخته‌شده‌ترین افراد دنیای موبایل بود که در برند نوکیا نیز نقش پررنگی ایفا کرد. ساوریکاس به‌دنبال تولد مجدد برند نوکیا، سمت مدیر ارشد محصول HMD گلوبال را برعهده داشت، اما آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، اکنون به کوالکام ملحق شده است.

از روز ۱۲ آوریل ۲۰۲۱ (۲۳ فروردین ۱۴۰۰) سارویکاس به سن دیگو می‌رود و در نقش قائم‌مقام و رئیس واحد کوالکام در آمریکای شمالی فعالیت می‌کند. ملحق شدن جوهو سارویکاس به کوالکام توسط جیم کتی، رئیس واحد جهانی کوالکام، در توییتر اعلام شد. در ادامه سارویکاس توییت کتی را ریتوییت کرد تا خبر را تأیید کند.

تعدادی از مدیران حاضر در سن دیگو، اصحاب رسانه و طرفداران استقبال گرمی از سارویکاس داشتند. سارویکاس که بیش از ۱۵ سال فعالیت در صنعت موبایل را دارد، پس از ۴٫۵ سال فعالیت در HMD به کوالکام می‌رود. 

HMD گلوبال در سال ۲۰۱۶ بنیان‌گذاری شد تا گوشی‌های برند نوکیا را به بازار برگرداند. شماری از کسانی که پیش‌تر در نوکیا فعالیت می‌کردند، کار خود را در HMD ادامه دادند. سمَت سارویکاس (مدیر ارشد محصول) باعث شد او به چهره‌ی شاخص برند نوکیا تبدیل شود. سارویکاس اکثر کنفرانس‌های مطبوعاتی نوکیا را برگزار می‌کرد و حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی داشت. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات