مرورگر بریو با کیف پول دیجتال اسمارت‌چین بایننس ادغام خواهد شد

پنج‌شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کیف پول دیجیتالی که برمبنای اسمارت چین بایننس (BSC) است، به‌زودی به مرورگر بریو (Brave) اضافه خواهد شد.
تبلیغات

طبق گزارشی جدید، مرورگر بریو (Brave) که بر حریم خصوصی متمرکز است، به‌زودی با کیف پولی دیجیتالی و اختصاصی برمبنای اسمارت‌چین بایننس ادغام خواهد شد. این امر به کاربران مرورگر بریو امکان می‌دهد تا به امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) روی اکوسیستم BSC دسترسی داشته باشند.

هرچند روی مرورگر بریو به‌طور دستی می‌توان تنظیماتی انجام داد تا به BSC وصل شود، انتظار می‌رود این والت ازقبل‌تنظیم‌شده فرایند را ساده‌تر کند و نیاز به اپلیکیشن یا والت یا دست‌کاری اضافه را برطرف کند.

در همین زمان، توکن مرورگر بریو با نام BAT (Basic Attention Token) با شبکه‌ی BSC ازطریق رپد بت (WBAT) سازگار شده است. بسته‌بندی یا رپینگ (Wrapping) فرایندی است که در آن اکوسیستم بلاک‌چینی با استفاده از توکنی خاص، سازگاری سرمایه‌ها روی سایر بلاک‌چین‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

برای مثال، شما مقداری بیت کوین دارید و نمی‌خواهید آن را بفروشید؛ ولی نیاز دارید روی بلاک‌چین اتریوم در پروژه‌های دیفای از آن استفاده کنید. برای این کار، ابتدا بیت کوین‌های خود را به رپد بیت کوین (WBTC) تبدیل می‌کنید که توکنی در شبکه‌ی اتریوم و از نوع ERC-20 است. سپس در زمان دلخواه، می‌توانید آن‌ها را دوباره به BTC تبدیل کنید و شبکه‌ی اومنی (Omni) انتقال دهید.

برندان آیک، خالق جاوا اسکریپت و مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار بریو، گفته است: «امیدواریم BAT و بریو توجه کاربران رمزارز را به خود جلب و دیفای را برای انبوه بازار کاربرپسند کند.»

بریو ۲۵ میلیون کاربر فعال ماهانه و ۷ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. این مرورگر به‌عنوان جایگزینی برای مرورگرهای اصلی معرفی شد که حریم خصوصی بیشتر و ردیابی کمتر و توانایی انتخابی‌کردن آگهی‌ها دارد. هماهنگ‌کننده‌ی اکوسیستم BSC، ژیاگونگ ژانگ، سخن آیک را تکرار کرده و گفته است که ادغام BSC و بریو موجب پذیرش بیشتر دیفای و رمزارزها خواهد شد. او گفته است:

با ادغام استراتژیک مرورگر بریو و اسمارت چین بایننس، به کاربران تجربه‌ی کابری بی‌نقصی معرفی می‌کنیم که با آن دو می‌تواند به دیفای و دپ‌ها (Dapp) در شبکه‌ی بایننس و سایر بلاک‌چین‌ها دسترسی پیدا کنند. این کار پذیرش بسیار زیاد توده‌ی کاربران و افرادی با توانایی مالی محدود را به‌همراه خواهد داشت.

همانند بسیاری از آلت‌کوین‌ها (رمزارزهای فرعی)، ارزش BAT با افزایشی شدید در ۲۰۲۱ بیشترین رکورد قیمتی خود را ثبت کرد. بین ژانویه و مارس، BAT به‌تنهایی ۵۱۵ درصد افزایش را مشاهده کرد و از ۰٫۲ به ۱٫۰۱ دلار در زمان انتشار این خبر رسیده است.

این مقاله حاوی توصیه یا پیشنهاد اقتصادی زومیت نیست. خطر از‌دست‌دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خود تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت تبعات آن را بر‌عهده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات