بیت کوین برای اولین بار از مرز ۵۰ هزار دلار گذشت

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
بیت کوین در میان اخبار «گاوی» از جمله فعالیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ مانند میکرواستراتژی سقف ۵۰ هزار دلاری خود را شکست.
تبلیغات

بیت کوین (BTC) لحظاتی پیش پس از یک هفته اخبار «گاوی» از جمله پذیرش بیت کوین توسط تسلا و برنامه‌ی میکرواستراتژی برای افزایش سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری روی بیت کوین، برای اولین‌بار از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد؛ هر چند در زمان انتشار این مقاله قیمت بیت کوین در زیر این سقف در حال نوسان است، اما شکستن سقف روانی مهم ۵۰ هزار دلار می‌تواند نوید رشدهای بیشتری را بدهد.

قیمت بیت کوین رکوردی تاریخی زد

داده‌های کوین‌تلگراف مارکتز (Cointelegraph Markets) و تریدینگ وییو (TradingView) در روز سه شنبه نشان‌دهنده‌ی افزایش ۵ درصدی BTC/USD در چند ساعت است. این افزایش چند روز پس از انتشار خبر بانک نیویورک ملون در رابطه با ذخیره‌سازی رمزارز برای مشتریان مدیریت سرمایه و شایعاتی حول بانک مورگان استنلی ایجاد شده است.

این حرکت بیت کوین برای شکستن سقف روانی مهم ۵۰ هزار دلار چند روز پس از تحرکات «نهنگ‌ها» رخ داده است.

خریداران ابتدا پس از خرید ۱٫۵ میلیارد دلاری بیت کوین توسط تسلا کنترل بازار را در دست گرفتند. در همان زمان بانک مرکزی اروپا جزو مخالفان بود و ادعا می‌کرد که بانک‌های مرکزی در آینده با بیت کوین تعامل نخواهند کرد.

بیت کوین پس از رسیدن به بیشینه‌ی قیمت ۵۰۶۸۹ در بایننس، در زمان انتشار این خبر با قیمت ۴۹ هزار دلار در این صرافی معامله می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات