سونی در راستای ارائه محتوای 4K، فیلم‌های هالیوود را برای تلویزیون‌های Ultra HD تبدیل می‌کند

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
روز به روز به تعداد تلویزیون‌های Ultra HD با رزولوشن 4K افزوده می‌شود ولی یک سوال همچنان برای همه مصرف کنندگان بدون پاسخ باقی مانده است: در تلویزیون 4K به تماشای چه چیز باید نشست؟ در حال حاضر تقریبا هیچ محتوایی با رزولوشن 4K وجود ندارد و اگر یک تلویزیون گران قیمت 4K تهیه کنیم نمی‌توانیم از کیفیت فوق‌العاده آن لذت ببریم. در همین راستا سونی از برنامه خود برای ایجاد سیستم ارائه محتوای 4K خبر داده است که در آن برخی از فیلم‌های هالیوودی با رزولوشن 4K نیز ارائه خواهند شد.
تبلیغات

سونی در زمان معرفی تلویزیون XBR-84X900 اطلاعات کمی در رابطه با سیستم ارائه محتوای 4K منتشر کرد ولی اذعان داشت که فیلم‌های تمام صفحه هالیوودی با رزولوشن 4K را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری در این باره در دسترس نیست و سونی نیز اعلام نموده که بعد از روز شکرگذاری جزئیات این موضوع را ارائه خواهد کرد. اما گمانه زنی‌ها از آن حکایت دارند که سونی قصد دارد مجموعه فیلم‌های ساخته شده توسط کلمبیا پیکچر را در رزولوشن 4K آماده و ارائه کند. اما سونی علاوه بر تمرکز برروی محتوا می‌بایست قیمت تلویزیون‌های 4K خود را نیز کاهش دهد تا بتواند با رقبای کره‌ای خود مانند ال‌جی رقابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات