
براساس گزارش تلگراف دو شرکت یاهو و فیس بوک در تلاش هستند تا همکاری مشترکی را برروی بستر جستجو شکل دهند. تلگراف اعلام نموده که مدیرعامل یاهو، مریسا میر با مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک، شریل سندبرگ مذاکراتی را پیرامون موتور جستجو انجام دادهاند.
از زمانی که مریسا میر گوگل را ترک و سمت مدیرعاملی یاهو را برگزید، اقدامات موثری را در این شرکت انجام داده و حال اگر بتواند فیس بوک را راضی کند تا در جستجو با یاهو تیم شود آنوقت شرایط برای یاهو بهتر هم خواهد شد.
همکاری با فیس بوک به یاهو کمک خواهد کرد تا ترافیک بیشتری را جذب نموده و الگوریتم طبقه بندی اطلاعات را نیز اصلاح کند. فیس بوک نیز که مدتهاست در تلاش است تا وارد دنیای جستجوگرها شود، احتمالا به خواسته خود نزدیکتر خواهد شد.
در حال حاضر یاهو با تکیه بر موتور جستجوی بینگ مایکروسافت فعالیت میکند. پیش از این در سال 2009 دو شرکت مایکروسافت و یاهو طی یک قرارداد 10 ساله برروی استفاده مشترک از فناوریهای یکدیگر و تقسیم درآمد حاصل از تبلیغات حاصل از جستجو، به توافق رسیدند. حال مشخص نیست که اگر این شایعه حقیقت داشته باشد و یاهو با فیس بوک به نتیجه برسد چه اتفاقی برسر توافق قبلی این شرکت با مایکروسافت خواهد افتد، شاید هم هر سه شرکت با یکدیگر تیم شده تا به جنگ ابر قدرت جستجوی اینترنتی، گوگل بروند.
قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در بخش دیدگاههای زومیت
لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.