هواوی ۲۰ شهریور چند محصول جدید معرفی می‌کند

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پوسترهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد تا اعلام کند طرفداران باید بیستم شهریور امسال منتظر رونمایی دو هدفون و دو ساعت هوشمند و دو لپ‌تاپ باشند.
تبلیغات

هواوی با انتشار پوسترهایی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که برنامه‌های مهمی برای ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۰ شهریور ۱۳۹۹) دارد. ظاهری هواوی می‌خواهد در این روز با برگزاری مراسمی آنلاین از دو هدفون و دو ساعت هوشمند و دو لپ‌ تاپ جدید پرده‌برداری کند.

هواوی در پوستری جداگانه به‌طور ویژه به هدفون توگوشی جدیدی با نام فر‌ی‌بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) اشاره کرد و گفت این هدفون از فناوری حذف صدای محیطی فعال (Active Noise Cancellation) بهبودیافته بهره‌مند خواهد بود. برخی از کارشناسان گفته بودند که فناوری حذف نویز فعال فری‌بادز ۳ عملکرد چشمگیری ندارد؛ بنابراین، بهبود این فناوری در فری‌بادز پرو خبر خوشحال‌کننده‌ای است. 

هواوی قصد دارد هدفون بلوتوثی دیگری هم معرفی کند که برخلاف فری‌بادز پرو، در دسته‌ی هدفون‌های دورگردنی قرار می‌گیرد و احتمالا درنهایت با نام فری‌لیس پرو (FreeLace Pro) رونمایی می‌شود. البته هدفون فری‌لیس پرو اخیرا رونمایی شده و احتمالا هواوی می‌خواهد باردیگر در مراسمی مجزا از آن پرده‌برداری کند. طبق ادعای هواوی، هدفون فری‌لیس پرو از قابلیت حذف نویز فعال مضاعف و درگاه USB-C برای شارژ سریع برخوردار است. 

پوستر هدفون هواوی فری بادز پرو / FreeBuds Pro و فری لیس پرو

محصولات یادشده، تنها محصولاتی نیستند که قرار است با پسوند Pro معرفی شوند و هواوی گفته در پی رونمایی دو ساعت هوشمند جدید است. احتمالا یکی از این ساعت‌ها واچ جی تی پرو (Watch GT Pro) خواهد بود که پیش‌تر تصاویر فاش‌شده‌‌اش را دیده بودیم. دومین محصول پوشیدنی هواوی بیشتر شبیه به دستبند‌های هوشمند است و ما را یاد هواوی واچ فیت می‌اندازد که مدتی پیش معرفی شد.

درنهایت، به دو لپ‌تاپ سری میت‌بوک می‌رسیم که هواوی قصد دارد ۲۰ شهریور رونمایی کند. مدتی پیش، چینی‌ها هواوی میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ را روانه‌ی بازار و برخی کارشناسان هم این لپ‌تاپ را بررسی کرده‌اند. همچنین در اوایل سال جاری میلادی، میت ‌بوک D و میت ‌بوک ۱۳ جدید عرضه شد. فعلا دقیقا نمی‌دانیم هواوی چه لپ‌تاپ‌هایی در مراسمش رونمایی می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات