لوگو جدید اینتل رونمایی شد

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اینتل ضمن معرفی پردازنده‌های نسل‌یازدهمی تایگر لیک، اعلام کرد لوگو خود را نیز به‌روزرسانی کرده است. لوگو جدید اینتل طراحی مینیمالیستی دارد و جذاب به‌نظر می‌رسد.
تبلیغات

اینتل پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام رویداد مهمش را آنلاین برگزار کرد تا با مشخصات رسمی پردازنده‌های نسل‌یازدهمی سری تایگر لیک (Intel Tiger Lake) آشنا شویم. اینتل در بخشی از مراسم امشب، از به‌روزرسانی‌شدن لوگو خود نیز خبر داد. لوگو مینیمالیستی جدید اینتل سومین لوگو تاریخ این شرکت به‌حساب می‌آید. این لوگو جایگزین لوگویی می‌شود که تیم آبی سال‌ها است از آن استفاده می‌کند. در لوگو پیشین، عبارت Intel درون دایره‌ای قرار گرفته بود. بررسی‌ها نشان می‌دهد اینتل از سال ۲۰۰۶ تاکنون، از این لوگو به اَشکال مختلف استفاده کرده است. 

لوگو 2020 اینتل Evo و Core و Xeon و Optane

لوگو اصلی اینتل، تنها تغییر بصری اعمال‌شده در این برند نیست و این شرکت در مراسم رونمایی تراشه‌های خانواده‌ی تایگر لیک اعلام کرد که لوگو بسیاری از محصولاتش را بازسازی کرده است. بدین‌ترتیب، از‌این‌پس تمامی محصولات اینتل از پردازنده‌های سرور سری Xeon گرفته تا تراشه‌های حافظه‌ی سری Optane لوگویی جدید با طراحی مینیمالیستی دارند. 

لوگو جدید هویت بصری اینتل را تازه می‌کند و در آن، از فونتی با جلوه‌های جعبه‌مانند استفاده شده است. این در حالی است که لوگو پیشین اینتل که از سال ۲۰۰۶ تاکنون شاهدش هستیم، بیشتر روی جلوه‌های مُدَوّر تأکید می‌کرد. البته لوگو جدید اینتل بسیاری از المان‌های دو لوگو پیشین شرکت را به‌ارث برده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به حرف انگلیسی i با گوشه‌های تیز اشاره کنیم. اینتل تفاوت‌هایی در لوگو جدیدش اعمال کرده است. برای مثال، نخستین‌بار است که می‌بینیم نقطه‌ی بالای حرف i در لوگو اینتل،‌ به رنگی دیگر مزین می‌شود. 

دو لوگو اول اینتل / Intel تاریخچه لوگو

سمت راست: دومین لوگو اینتل معرفی‌شده در سال ۲۰۰۶ | سمت چپ: اولین لوگو اینتل معرفی‌شده در سال ۱۹۶۸

تمامی لپ‌تاپ‌های جدیدی که با پردازنده‌های نسل‌یازدهمی سری تایگر لیک اینتل عرضه می‌شوند، لوگوهای جدید تیم آبی را خواهند داشت؛ بنابراین، در آینده‌ای نزدیک قرار است استفاده‌ی گسترده از لوگو جدید را شاهد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات