گو پرو از سرویس استریم شبیه به توییچ برای جویندگان هیجان رونمایی کرد

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سرویس استریم گو پرو قابلیت‌هایی شبیه به توییچ دارد و برای طبیعت‌گردان و کاربران دوربین‌های گو پرو طراحی شده است.
تبلیغات

موفقیت سرویس استریم توییچ به قدری بزرگ بوده که شرکت‌های مختلف به‌دنبال توسعه سرویسی شبیه به آن هستند. یکی از این شرکت‌ها گو پرو است که در زمینه تولید دوربین‌های مختلف فعالیت دارد. امروز مقامات شرکت گو پرو اعلام کردند که وب‌سایت رسمی این شرکت (gopro.com)، سرویس استریمی را دراختیار مشترکان پلاس خود قرار خواهد داد.

کاربران با استفاده از سرویس استریم گو پرو می‌توانند مستقیما لحظات خود را در وب‌سایت گو پرو برای علاقه‌مندان استریم کنند. کاربران بسیاری از دوربین‌های گو پرو استفاده می‌کنند که می‌توان به طبیعت‌گردها، صحراگردها، کوهنوردان، پارکورکارها و موارد دیگر اشاره کرد. اضافه‌شدن سرویس استریم به وب‌سایت گو پرو می‌تواند محیطی را ایجاد کند که علاقه‌مندان به مشاهده استریم‌های مختلف پرداخته و استریمرهای موردعلاقه خود را راحت‌تر دنبال کنند.

سرویس‌هایی نظیر توییچ با اینکه در ابتدا برای گیمرها طراحی شده بود؛ اما درحال‌حاضر توسط کاربران مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گو پرو متأسفانه در مورد اینکه سرویس استریم جدید این شرکت چگونه کار خواهد کرد، اطلاعاتی منتشر نکرده است. بااین‌حال، اعلام شده که سه دوربین هیرو ۸ بلک، هیرو ۷ بلک و مکس را می‌توان برای استریم در سرویس جدید گو پرو استفاده کرد.

گو پرو در مورد سرویس جدید خود گفته که امکان استریم محتوا با کیفیتی بسیار بالا وجود دارد و درعین‌حال، استفاده از آن بسیار ساده خواهد بود. در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از سرویس جدید گو پرو هستید، ابتدا نیاز به خرید حق اشتراک گو پرو پلاس خواهید داشت. گو پرو حق اشتراک پریمیوم خود را در ازای ۵ دلار به‌صورت ماهانه دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از ویژگی‌های اشتراک پلاس این شرکت نیز برخورداری از فضای ابری نامحدود برای آپلود ویدیوهای ضبط‌شده با دوربین‌های گو پرو است.

درحال‌حاضر، امکان استفاده از سرویس‌های یوتیوب و توییچ به‌رایگان وجود دارد؛ اما این سرویس‌ها برای مخاطبان عام هستند و ممکن است محتوایی که برای تهیه آن ساعت‌ها و روزها تلاش کرده‌اید، مورد توجه قرار نگرفته یا به دست مخاطبان علاقه‌مند به نوع محتوای مدنظرتان نرسد. سرویسی برای کاربران انواع دوربین‌ گو پرو می‌تواند جامعه‌ای کوچک از افرادی را تشکیل دهد که علاقه‌مند به فعالیت خاصی مانند دوچرخه‌سواری یا کوهنوردی هستند و محتوای کاربر توسط افراد بیشتری با علاقه مشترک دیده شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات