پپسی ۲۷ ژوئیه (۶ مرداد) اعلام کرد با مایکروسافت قراردادی پنجساله امضا کرده است که طبق آن، در فعالیتهای کسبوکاریاش از سرویس ابری این شرکت بهره میبرد. همچنین، پپسی برای بهبود تجربهی ارتباط با مشتریان و دستیابی به اهداف پایدار از سرویس آژور مایکروسافت استفاده میکند و مایکروسافت تیمز و مایکروسافت ۳۶۵ را دراختیار ۲۷۰،۰۰۰ کارمندش قرار میدهد.
ست کوهن، مدیر ارشد فناوری اطلاعات پپسی، دربارهی این همکاری عنوان میکند:
دپ کاپ، معاون کسبوکارهای تجاری مایکروسافت، دربارهی مزایای این قرارداد برای شرکت پپسی میگوید:
پپسی از شرکتهای بزرگ در جهان محسوب میشود و با داشتن ۲۳ برند، بیش از یکمیلیارد دلار درآمد فروش سالانه دارد و بزرگترین برندهایش Pepsi-Cola و Gatorade و Frito-Lay هستند. اکنون مایکروسافت همکاری تنگاتنگی با پپسی و کوکاکولا میکند.
نظرات