گوگل دلیل فقدان درگاه کارت SD در ابزارهای نکسوس را توضیح داد

یک‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
یکی از ایراداتی که به تلفن و تبلت‌های نکسوس وارد می‌شود، عدم پشتیبانی از درگاه microSD برای اتصال کارت حافظه و افزایش حجم حافظه ذخیره‌سازی است. حال گوگل دلیل عدم مجهز نمودن ابزارهای نکسوس به این درگاه را توضیح داده و اعلام نموده که وجود کارت حافظه SD باعث سردرگمی کاربران می‌شود.
تبلیغات

متیس دارتی ، مدیر سرویس‌های گوگل برروی اندروید، در پاسخ به پرسش کاربران در رابطه با عدم پشتیبانی ابزارهای نکسوس از کارت حافظه، گفت: افزایش حافظه ذخیره سازی از طریق کارت‌های حافظه باعث سردرگمی کاربر می‌شود.

همه از ایده استفاده از کارت‌های حافظه استقبال می‌کنند، اما در حقیقت این قابلیت تنها باعث سر در گمی کاربران می‌شود. اگر شما یک عکس یا ویدیو یا موزیک را در تلفن یا تبلت خود ذخیره کنید، این فایل‌ها کجا جای می‌گیرند؟  آیا برروی تلفن ذخیره می‌شود؟ یا برروی کارت حافظه؟ آیا باید هر بار که فایلی ذخیره می‌شود از کاربر پرسیده شود که فایل برروی کدام حافظه ذخیره شود؟ یا باید این موضوع در بخش تنظیمات تعیین گردد. اگر کاربر کارت حافظه را از تلفن یا تبلت خود جدا کند، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

به جای پشتیبانی از حافظه SD، ابزارهای نکسوس یک میزان ثابت از حافظه را ارائه می‌کنند به این ترتیب کاربر نگرانی‌های اشاره شده را نخواهند داشت و به راحتی می‌تواند حافظه در دسترس ابزار خود را مدیریت کند.

نظر شما در این باره چیست؟ وجود درگاه microSD چقدر برای شما اهمیت دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات