ساعت هوشمند شیائومی Haylou Solar فاقد سلول خورشیدی است

سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی قصد دارد ساعت هوشمند اقتصادی خود را که توسط شرکت زیرمجموعه Heylou طراحی شده است، به‌زودی به‌دست مشتریان برساند.
تبلیغات

ساعت هوشمند شیائومی Heylou Solar (تلفظ صحیح آن مثل Hello است) با دستیابی به اهداف مدنظر از سرمایه‌گذاری جمعی در تاریخ ۱۸ ماه مه سال جاری میلادی آماده‌ی ارسال خواهد شد. اگر تا این لحظه فکر می‌کردید که اسم Heylou انتخاب جالبی نبوده است، حالا که مشخص‌شده این ساعت هوشمند بدون تجهیزشدن به سلول خورشیدی Solar نامیده می‌شود، چه حسی خواهید داشت!

ساعت هوشمند شیائومی هلو سولار باتری با برخورداری از ظرفیت ۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی تا ۳۰ روز شارژدهی خواهد داشت؛ البته اگر ویژگی اندازه‌گیری ضربان قلب را تمام طول شبانه‌روز فعال نگهدارید این میزان شارژدهی نصف خواهد شد. گذشته از اسمی که دارد، ساعت هوشمند بسیار خوبی است و باتوجه به هزینه‌ای که می‌کنید امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد. قیمت سولار ۱۵۰ یوآن چین است که معادل ۲۱ دلار یا ۲۰ پوند خواهد شد. این میزان بودجه برای خرید دست‌بندهای هوشمند منطقی به‌نظر می‌رسد؛ اما شاید باورش سخت باشد که با این هزینه بتوان ساعت هوشمندی خریداری کرد که مجهز به نمایشگر گرد ۱/۲۸ اینچی از نوع LCD با وضوح تصویر ۲۴۰×۲۴۰ است و در محیط‌های کم‌نور یا پرنور رنگ‌های شفافی تولید می‌کند. بدنه‌ی ساعت از جنس فلز است و قطر ۴۵.۳ میلی‌متری دارد و عرض بند سیلیکونی منعطف آن ۲۲میلی‌متر است.

ساعت هوشمند سولار / Heylou Solar
ساعت هوشمند سولار / Heylou Solar
ساعت هوشمند سولار / Heylou Solar
ساعت هوشمند سولار / Heylou Solar

گواهی IP68 ساعت هوشمند شیائومی نشان می‌دهد تا مقدار زیادی در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار مقاوم است و کاربر می‌تواند به‌راحتی در حمام یا حتی در استخر آن را همراه خود داشته باشد. این گجت از ورزش‌های مختلفی به‌غیراز شنا، نظیر: دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، آمادگی جسمانی، ژیمناستیک، بسکتبال، فوتبال و قایقرانی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با ثبت کیفیت خواب شما در سلامت نقش مفیدی داشته باشد و تمرینات تنفسی مختلفی را به شما پیشنهاد دهد.

ساعت Haylou Solar به هر گوشی هوشمندی از اندروید گرفته تا آی‌او‌اس از طریق بلوتوث متصل می‌شود و تمام امکاناتی که از یک ساعت هوشمند انتظار می‌رود را برای کاربر فراهم می‌کند. برای مثال، کنترل موسیقی، اعلان‌ها، آب‌وهوا و دیگر ویژگی‌های مرسوم. توجه داشته باشید که این گجت سیستم‌عامل اختصاصی دارد و متکی بر سیستم‌عامل Wear OS گوگل نیست و برای همگام‌سازی و اتصال به گوشی باید برنامه‌ی Haylou Fit را نصب کنید.

شرکت اصلی Haylou جزء اولین شرکت‌هایی است که به اکوسیستم شیائومی پیوسته است و غالب محصولاتش در حوزه‌ی لوازم جانبی شنیداری بود تا اینکه اولین ساعت هوشمند خود را در سال گذشته عرضه کرد و اکنون ساعت هوشمند سولار دومین ساعت هوشمند طراحی‌شده توسط این شرکت به‌شمار می‌رود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات