ریلمی و وان پلاس گارانتی محصولات خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا تمدید کردند

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ریلمی و وان پلاس در نظر دارند به دلیل مشکلات ایجاد شده برای مشتریان در اثر شیوع ویروس کرونا مهلت استفاده از خدمات پس از فروش محصولاتشان را تمدید کنند.
تبلیغات

همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ بسیاری از صنایع را در سرتاسر جهان تحت تأثیر قرار داده است. صنعت گوشی‌های هوشمند نیز از اثرات منفی شیوع این بیماری بی‌نصیب نبوده و این ویروس در بسیاری بخش‌ها گریبان‌گیر این صنعت شده است. در چند مدت اخیر شاهد کاهش عرضه، تعلیق فعالیت کارخانه‌ها، تعطیلی فروشگاه‌ها و لغو شدن یا به تأخیر افتادن عرضه‌ی محصولات شرکت‌های مختلف بوده‌ایم.

تاکنون بسیاری از برندهای فعال در این صنعت برای مقابله با این بیماری دنیاگیر و کمک به بازگشت اوضاع به حالت عادی دست به اقدامات ویژه‌ای زده‌اند. به‌عنوان‌مثال شیائومی و ویوو به کادر پزشکی مراکز درمانی ماسک‌های محافظتی اهدا کرده‌اند. اپل نیز تاکنون میلیون‌ها عدد ماسک به بیمارستان‌های ایالات‌متحده و همین‌طور اروپا اهدا کرده است.

حال دو شرکت ریلمی و وان پلاس نیز با ارائه‌ی خدمات ویژه به مشتریان خود به جنبش مبارزه با این بیماری پیوسته‌اند. این دو شرکت اعلام کرده‌اند که در راستای رفاه حال مشتریان و کمک به آن‌ها در فاصله‌گذاری اجتماعی، خدمات گارانتی محصولاتشان را تمدید می‌کنند.

شعبه‌ی هند برند ریلمی اعلام کرده است که برای محصولاتی که گارانتی آن‌ها در بازه‌ی ۱ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت به اتمام می‌رسند امکان استفاده از خدمات گارانتی را تا ۱۱ خردادماه تمدید خواهد کرد. همچنین برای محصولاتی که بین ۲۵ اسفند و ۱۱ اردیبهشت خریداری شده‌اند مدت‌زمان گارانتی تعویض را به ۳۰ روز افزایش می‌دهد.

وان پلاس نیز اعلام کرده است که برای تمامی محصولاتی که گارانتی آن‌ها بین ۱۱ اسفند ۹۸ تا ۱۰ خرداد ۹۹ به اتمام می‌رسد مهلت گارانتی را تا ۱۱ خرداد تمدید می‌کند. همچنین وان پلاس نیز مهلت مرجوع کردن یا تعویض محصولات خریداری شده را از ۱۵ روز به ۳۰ روز افزایش داده است و برای مرجوع کردن، تعویض یا تعمیر محصولات امکان ارسال و دریافت رایگان از محل مشتری را فراهم کرده است.

به‌علاوه این شرکت روی طرحی برای ارائه‌ی دستگاه جایگزین به مشتریان نیز کار می‌کند. طبق این طرح، در مدت انجام تعمیرات گوشی، یک گوشی جایگزین به‌طور موقت به مشتری ارائه می‌شود تا از قطع ارتباطات او با اطرافیان جلوگیری شود. این طرح در ابتدای امر در قاره‌ی اروپا و آمریکای شمالی اجرایی خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات