اپل حافظه ذخیره‌سازی در مک مینی را دوبرابر بیشتر کرد

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل همراه‌با رونمایی مک‌بوک‌ایر و آیپد پرو جدید، اعلام کرد ازاین‌پس، پیکربندی استاندارد مک مینی به‌جای ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد داشت.
تبلیغات

اپل اعلام کرد ازاین‌پس پیکربندی استاندارد کامپیوتر مک مینی دوبرابر حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری خواهد داشت. درواقع از امروز، قیمت پایه‌ی این دستگاه با حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی ۷۹۹ دلار  و قیمت مدل دیگر با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی ۱،۰۹۹ دلار خواهد بود. اپل تغییر ظرفیت حافظه در مک‌مینی را همراه‌با رونمایی مک‌بوک‌ایر و آیپد پرو جدید اعلام کرده است.

مدل حال‌حاضر مک مینی اولین‌بار نوامبر ۲۰۱۸ و با حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی شد. همچنین، کاربرانی که به‌دنبال حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتری بودند، می‌توانستند با صرف هزینه‌ی ۸۰۰ دلاری، حافظه‌ی SSD با ظرفیت دوترابایت برای این محصول سفارش دهند. مدل اولیه‌ی این دستگاه طیف گسترده‌ای از درگاه‌های ارتباطی ازجمله چهار پورت تاندربولت ۳ از نوع USB-C، دو درگاه USB 3.0، یک درگاه HDMI 2.0، جک هدفون و اترنت پشتیبانی می‌کرد و طراحی کلی راضی‌کننده‌ای داشت. بااین‌حال، مشکلاتی در پردازنده‌ی گرافیکی باعث شده بود که برای بارهای کاری به‌خصوصی مناسب تلقی نشود.

به‌روزرسانی جدید این محصول پیکربندی پردازنده‌ی گرافیکی را دست‌نخورده باقی گذاشته است؛ اما برای افرادی که به‌دنبال سروری برای داده‌های رسانه‌ای و کاربردهای دیگر مربوط‌ به ذخیره‌سازی هستند، مک مینی گزینه‌ی ایدئالی خواهد بود. هم‌اکنون کامپیوتر کوچک اپل در پیکربندی‌های جدید از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ازطریق وب‌سایت اپل دردسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات