بازگشت ظرفیت تولید فاکسکان به حالت قبل از شیوع ویروس کرونا

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه فاکسکان توانسته ظرفیت تولید قطعات را به حالت قبل از شیوع بیماری کرونا بازگرداند، بیش از ۱/۶ میلیارد دلار خسارت دیده است.
تبلیغات

تری گو، مؤسس شرکت فاکسکان، به رسانه‌ها گفت که بازگشایی کارخانه‌های این شرکت طبق برنامه پیش می‌رود و میزان تولید نیز از حد انتظارات مقامات فاکسکان فراتر رفته؛ با‌این‌حال تری گو اعلام نکرد که حد انتظارات فاکسکان چه میزان بوده است.

مؤسس فاکسکان ادامه داد که کارخانه‌ها در تایوان و چین به حالت عادی بازگشته‌اند و فعالیت کارکنان از سر گرفته شده؛ اما آنچه تری گو را نگران می‌کند، کاهش میزان تقاضای بازار و لغو سفارش‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا است.

تاکنون شیوع بیماری کرونا آسیب بسیار سنگینی به فاکسکان وارد کرده است. مقامات این شرکت اعلام کردند که درآمد ماه فوریه فاکسکان با ضرر ۱/۶ میلیارد دلاری همراه بود. فاکسکان با شیوع بیماری کرونا مجبور به تعطیلی کارخانه‌ها و فرستادن کارکنان به خانه شد.

تعطیلی کارخانه‌های فاکسکان، ضربه‌ی بدی به فروش محصولات اپل زد. فاکسکان تأمین‌کننده‌ی اصلی قطعات محصولات اپل به‌شمار می‌آید و شیوع بیماری کرونا به تأمین قطعات مورد نیاز برای ساخت گوشی آیفون ۹ یا آیفون SE 2 آسیب زده است. به همین علت احتمال می‌رود عرضه‌ی گوشی آیفون ۹ با تأخیر مواجه شود.

بازگشایی کارخانه های فاکسکان

در روزهایی که گسترش بیماری کرونا منجر به تأخیر در عرضه محصولات یا کمبود آن‌ها به دلیل کاهش ظرفیت تولید کارخانه‌ها شده است؛ بازگشایی کارخانه‌های فاکسکان می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد.

چندی پیش نمایشگاه MWC 2020 لغو شد؛ البته این اتفاق تنها برای رویدادهای مرتبط با گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند رخ نداده است و نمایشگاه E3 2020، بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با بازی‌های ویدیویی نیز لغو شد. اخبار تکمیلی در مورد لغو نمایشگاه E3 2020 را در زومجی بخوانید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات