ریل‌می C3 معرفی شد؛ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر ۶٫۵ اینچی تنها با قیمت ۱۰۰ دلار

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند ریل‌می C3‌ با دو دوربین در پنل پشتی و ناچ قطره‌ای، پایین‌رده‌ای ایده‌آل با قیمتی مناسب است.
تبلیغات

ریل‌می جدیدترین گوشی هوشمند پایین‌رده‌ی خود با نام ریل‌می C3 را معرفی کرد. این گوشی اوپو ریل‌می نسبت‌به نسل پیشین، بهبودهای چشم‌گیری را تجربه کرده است و با ظاهری جدید روانه‌ی بازار می‌شود. نمایشگر ریل‌می C3، در اندازه‌ی ۶٫۵ اینچ و با رزولوشن +HD است و در اطراف آن، حاشیه‌های باریکی به‌چشم می‌خورد. همچنین دوربین سلفی در این‌دستگاه، رزولوشنی ۵ مگاپیکسلی داشته و ناچ قطره‌ای آن درقیاس‌با نسل پیشین کوچک‌تر شده است.

قلب پردازشی ریل‌می C3، تراشه‌ی مدیاتک Helio G70 است که یک‌رده پایین‌تر از تراشه‌ی Helio G90 بوده و در عملکرد، جهشی بزرگ را نسبت‌به تراشه‌ی Helio P22 در مدل قبلی این گوشی یعنی C2، به‌خود دیده است. حافظه‌ی رم در محصول جدید ریل‌می، ۳ یا ۴ گیگابایت از نوع LPDDR4X است و نیز این‌دستگاه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌شود. درگاه سیم‌کارت در این دستگاه سه‌گانه بوده و تضمین می‌کند برای تعبیه‌ی کارت حافظه در C3، نیازی به قربانی‌کردن درگاه سیم‌کارت دوم نیست.

دوربین اصلی در محصول مذکور، ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و دارای فوکوس تشخیص فاز PDAF است. ریل‌می در C3 دوربین دومی نیز در پنل پشتی تعبیه کرده که دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل، دیافراگم f/2.4 و از نوع حسگر تشخیص عمق است. رابط کاربری محصول جدید ریل‌می، Realme UI و مبتنی‌بر اندروید ۱۰ و رابط کاربری اختصاصی اوپو، ColorOS 7 است. C3 اولین گوشی هوشمندی است که به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری اختصاصی ریل‌می بهره می‌برد؛ پوسته‌ای‌که رنگ‌های زنده‌تر، اشباع‌تر و با کنتراست بالا را به ارمغان خواهد آورد. Realme UI از سیستم حفاظت از اطلاعات شخصی بهره می‌برد. این‌سیستم به اپلیکیشن‌های متفرقه‌ای که بدون دسترسی‌به داده‌های کاربران قادر به انجام عملیات نیستند، اجازه‌ی استفاده‌از اطلاعات شخصی افراد را نمی‌دهد.

ریل می C3

حالت دوگانه‌ی اشتراک‌گذاری موسیقی نیز در این دستگاه لذت‌بخش است و به کاربر اجازه می‌دهد تا صوت را به‌صورت هم‌زمان از طریق بلوتوث و هم جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری پخش کند. اندازه‌ی گوشی هوشمند ریل‌می ۱۶۴٫۴ در ۷۵ در ۸٫۹۵ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۹۵ گرم می‌رسد که با درنظر گرفتن باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی درون این دستگاه، چندان هم بد به‌نظر نمی‌رسد. ریل‌می در C3 سیستم شارژ معکوس را نیز تعبیه کرده است، اما شوربختانه تنها از‌طریق رابط microUSB توان شارژ دستگاه‌ها را دارد. باتوجه‌به این نکته که گوشی پایین‌رده‌ی ریل‌می تنها در دو رنگ قرمز (Blazing Red) و آبی (Frozen Blue) دردسترس است، به‌وضوح بازار هدفِ محصول مذکور قشر جوان خواهد بود. لایه‌ی جدیدی برای ممانعت از جذب اثرانگشت در بدنه‌ی این‌دستگاه تعبیه شده  و علاوه‌بر آن، گوشی در برابر گردو‌غبار و آب نیز مقاوم شده است؛ اگرچه به‌صورت رسمی مکلاس مقاومت گوشی مذکور دربرابر عوامل یادشده اعلام نشده است.

ریل‌می C3 برای اولین‌بار در ظهر روز ۲۴ بهمن‌ماه به‌وقت هند به‌فروش خواهد رسید. گوشی هوشمند جدید ریل‌می با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت، ۷۰۰۰ روپیه، یعنی ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. درصورتی‌که کاربران تصمیم به خرید مدل دوم با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را داشته باشند، قیمت گوشی به ۸۰۰۰ روپیه، معادل با ۱۱۰ دلار می‌رسد. ذکر این‌نکته لازم است که ریل‌می C3 ازطریق فروشگاه آنلاین Flipkart و وب‌سایت فروش ریل‌می دردسترس خواهد بود، اما به‌زودی برای سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات