آیا قابلیت تصویر زنده به صفحه قفل ویندوز فون ۸ اضافه می‌شود؟

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
فردا کنفرانس انتشار نسخه نهایی سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ ساعت ۸:۰۰ بعدازظهر به وقت تهران برگزار خواهد شد. از آنجایی که مایکروسافت در کنفرانس‌های مختلف به معرفی قابلیت‌ها و امکانات سیستم‌عامل جدید خود پرداخته بود، انتظار می‌رفت در این کنفرانس صحبت تازه‌ای وجود نداشته باشد، اما به نظر می‌رسد غول نرم‌افزاری دنیا قصد دارد در این کنفرانس از یک قابلیت تازه دیگر پرده‌برداری کند. وب‌سایت Nokia Innovation ادعا می‌کند که مایکروسافت قابلیت تصویر زنده در صفحه قفل گوشی را به ویندوز فون ۸ اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

صفحه زنده پس‌زمینه قرار است اطلاعاتی را بصورت زنده از منابع مختلف دریافت نموده و در صفحه قفل گوشی (Lock Screen) نمایش دهد. این اطلاعات از نرم‌افزارهای مختلف قابل دریافت خواهند بود، به عنوان مثال منبع اطلاعات می‌تواند Bing, ESPN یا وب‌سایت‌های خبری دیگر مانند USA Today باشند.

متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری در این باره در دسترس نیست و دقیقا مشخص نیست که این قابلیت چطور عمل خواهد کرد. اما احتمال می‌رود مایکروسافت در کنفرانس انتشار نسخه نهایی ویندوز فون ۸ که فردا در سان‌فرانسیکو برگزار خواهد شد، این قابلیت تازه را معرفی کند.

فردا ساعت ۸ بعدازظهر با پوشش زنده زومیت از کنفرانس ویندوز فون ۸ مایکروسافت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات