اپل ۲۲۰ میلیون دلار برای مبارزه با ایدز به RED اهدا کرده است

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک در توییتر عنوان کرد که اپل از بدو تأسیس (RED) در سال ۲۰۰۶ تاکنون، ۲۲۰ میلیون دلار برای مبارزه با ایدز به این سازمان اهدا کرده است.
تبلیغات

به‌افتخار روز جهانی ایدز، تیم کوک در توییتر عنوان کرده که اپل ۲۲۰ میلیون دلار به (RED) اهدا کرده است. به‌گفته‌ی تیم کوک، کار (RED) به این معنی است که ما می‌توانیم به نسلی عاری از ایدز بدل شویم.

سال گذشته اپل اعلام کرد که طی سال‌های گذشته ۲۰۰ میلیون دلار به (RED) اهدا کرده است. این رقم اکنون به ۲۲۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده و اپل را به بزرگ‌ترین حامی مالی (RED) تبدیل کرده است. اپل به مدت ۱۳ سال با این مؤسسه همکاری داشته؛ به این معنی که تقریبا از بدو تأسیس (RED) در سال ۲۰۰۶ با آن‌ها همکاری می‌کرده است.

This #WorldAIDSDay we mark our 13th year partnering with @RED to fight AIDS in Africa. Since ۲۰۰۶, our customers have helped us raise $220M. AIDS-related deaths have fallen by more than half since ۲۰۰۴. Together we can achieve an AIDS-free generation. https://www.apple.com/product-red/— Tim Cook (@tim_cook) 1 December 2019

طبق گفته‌ی اپل:

به مدت ۱۳ سال، حامیان مشارکت ما با (RED) بیش از ۲۲۰ میلیون دلار پول برای برنامه‌های HIV/AIDS جمع‌آوری کرده‌اند. هر خرید از RED ما را به پایان ایدز نزدیک‌تر می‌کند. به این مبارزه بپیوندید.

کوک اضافه می‌کند که از سال ۲۰۰۴ تاکنون مرگ‌ومیر ناشی از ایدز به کم‌تر از نصف کاهش‌ یافته و این نشانگر آثار کارهایی است که (RED) در سراسر جهان انجام داده است.

(RED) سازمانی است که از قدرت مردم برای مبارزه با ایدز استفاده می‌کند. (RED) طی همکاری با بزرگ‌ترین برندهای جهان، آگاهی را افزایش می‌دهد و برای صندوق جهانی پول تهیه می‌کند. ۱۰۰ درصد  این مبلغ به برنامه‌های HIV/AIDS در جنوب صحرای آفریقا اختصاص داده می‌شود.
کمک مالی اپل برای مبارزه با ایدز

اپل در روز جهانی ایدز به چند طریق اقدام به حمایت می‌کند؛ مثلا لوگوی فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان را قرمز می‌کند. علاوه بر این، برای هر خرید اپل پی که در اپل استورهای سایت و اپلیکیشن اپل استور انجام شود، به (RED) یک دلار اهدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات