ال‌جی فروش تلویزیون ۸۴ اینچ Ultra HD 4K خود را با قیمت ۲۰ هزار دلار آغاز کرد

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی اولین بار در شهریورماه امسال تلویزیون Ultra HD خود را با رزولوشن 4K معرفی کرد، تلویزیون غول پیکر ۸۴ اینچی که از فناوری سه بعدی پسیو این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند. حال این شرکت‌ کره‌ای، تلویزیون 4K خود را با قیمت ۱۹٫۹۹۹۹.۹۹ دلار وارد بازار امریکا کرده است. رزولوشن این تلویزیون برابر ۳٫۸۴۰ در ۲٫۱۶۰ پیکسل است.
تبلیغات

همان‌طورکه پیش‌تر اعلام کردیم قرار است تلویزیون‌های با رزولوشن 4K را Ultra HD یا UDHبنامیم. اما ال‌جی در فروشگاه‌ها از هر دو عبارت 4K و Ultra HD در کنار هم استفاده کرده تا کاربران گمراه نشوند.

تلویزیون ۸۴ اینچ Ultra HD ال‌جی با نام مدل 84LM9600 وارد بازار شده است. این تلویزیون ۲۰ هزار دلاری قابلیت پخش تصاویر سه بعدی با فناوری پسیو را دارا است و از دو بلندگوی استریو ۲.۲ واتی برای پخش صدا بهره می‌برد. این تلویزیون دارای رابط کاربری تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به همراه کنترل از راه دور جادویی است.

اما مشکل اصلی اینجا است که اگر حتی ۲۰ هزار دلار پول نقد برای خرید این تلویزیون داشته باشید،‌ نمی‌توانید محتوای 4K برای تماشا در تلویزیون خود پیدا کنید، پس بهتر است تا عمومی شدن این فناوری یکی دو سالی صبر کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات