سامسونگ گلکسی A91 را با اسنپدراگون ۸۵۵ و شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه می‌کند

شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ قصد دارد گلکسی A91 را با مشخصات مشابه گلکسی A90 و قیمتی پایین‌تر، اما بدون فناوری 5G به بازار عرضه کند.
تبلیغات

ماه گذشته سامسونگ از گلکسی A90 با پشتیبانی از فناوری 5G رونمایی کرد. این میان‌رده‌ی پرچم‌دار‌نما از نمایشگر ۶/۷ اینچی Infinity-U درکنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و باتری پرظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی، زمان کمتری شما را معطل شارژ گوشی خواهد کرد.

حال پس‌ از گذشت یک ماه از معرفی گلکسی ای ۹۰، کره‌ای‌ها درصدد عرضه‌ی نسخه‌ی دیگری از این گوشی موبایل تحت‌نام گلکسی A91 هستند که فقط مودم 5G از آن حذف شده است. با توجه‌ به مشخصات جذاب گوشی سامسونگ گلکسی ای ۹۰، بسیاری از کاربران خواستار عرضه‌ی نسخه‌ای بدون فناوری 5G شدند تا با کاهش قیمت دستگاه، امکان خرید آن برای افراد بیشتری فراهم شود. اکنون شرکت کره‌ای با گلکسی ای ۹۱ به‌دنبال پاسخ‌گویی به نیاز این‌ دسته از کاربران است.

Samsung Galaxy A90 5G / سامسونگ گلکسی ای 90 5G

طبق گمانه‌زنی‌ها، گلکسی ای ۹۱ با همان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد؛ با‌ این‌ تفاوت که این‌بار حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید جایگزین حسگر ۸ مگاپیکسلی مورداستفاده در گلکسی ای ۹۰ خواهد شد. لنز سوم نیز به‌ احتمال‌ زیاد برای تشخیص عمق تصاویر به‌کار خواهد رفت. همچنین در بخش دوربین سلفی شاهد استفاده‌ی دوباره از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود؛ اما این‌بار دریچه‌ی دیافراگم گشودگی f/2.2 خواهد داشت.

در قسمت سخت‌افزار نیز استفاده از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ به‌همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را مشاهده خواهیم کرد. ظرفیت باتری درست به‌مانند گلکسی ای ۹۰، همان ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت باقی خواهد ماند؛ اما پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی مزیتی است که فقط گلکسی ای ۹۱ از آن بهره می‌برد. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ شارژری با پشتیبانی از این فناوری درون جعبه قرار خواهد داد یا اینکه مشابه گلکسی نوت ۱۰ پلاس، شارژر ۲۵ واتی را درون جعبه قرار می‌دهد. براساس شایعات، گلکسی ای ۹۱ یکی‌ از نخستین‌ دستگاه‌های سامسونگ خواهد بود که با اندروید ۱۰ دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

هنوز درباره‌ی قیمت‌گذاری کره‌ای‌ها روی این گوشی اطلاعاتی در دست نیست. انتظار می‌رود که گلکسی ای ۹۱ پیش‌ از پایان سال جاری میلادی در برخی مناطق نظیر هند عرضه شود. 

دیدگاه خود را درباره‌ی این مطلب با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. به‌نظر شما سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی ای ۹۱ تصمیم درستی گرفته است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات