ال‌جی و سامسونگ در نیمه اول سال ۲۰۱۳ تلفن‌های هوشمند 1080p خود را عرضه خواهند کرد

سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
به‌زودی تلفن‌های مجهز به نمایشگر AMOLED سامسونگ و LCD ال‌جی با رزولوشن Full HD وارد بازار خواهند شد. خبرگزاری کره‌ای MK News ادعا می‌کند که اطلاعاتی از داخل کارخانه‌های ال‌جی و سامسونگ بدست آورده که نشان می‌دهد، این دو شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی تلفن‌های هوشمند مجهز به نمایشگر 1080p خود در سال آینده هستند. تلفن‌های هوشمند ۵ اینچی با نمایشگر Full HD از چند وقت پیش معرفی شدند و پرچم‌دار فعلی این تلفن‌ها J Butterfly اچ‌تی‌سی است. اما ال‌جی زودتر از همه نمونه اولیه از نمایشگر ۵ اینچی Full HD خود را به نمایش گذاشته بود.
تبلیغات

همان‌طورکه پیش‌تر در زومیت خواندیدی اچ‌تی‌سی تلفن J Butterfly را با نمایشگر ۵ اینچی 1080p در ژاپن معرفی کرد. حال اخباری بدست آمده که دو غول کره‌ای سامسونگ و ال‌جی نیز برای معرفی تلفن‌های Full HD خود برنامه‌ریزی کرده‌اند و به زوی شاهد محصولات جدید این دو شرکت خواهیم بود. بدین‌ترتیب سامسونگ در تلاش است تا رزولوشن نمایشگرهای AMOLED خود را تا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل افزایش دهد و ال‌جی نیز نمایشگر LCD فول اچی‌دی خود را به تولید انبوه خواهد رساند.

خبرگزاری MK News معمولاً قابل اعتماد است و شایعاتی که پیش از این مطرح کرده بود، به حقیقت پیوستند، به‌عنوان مثال اطلاعات اولیه مربوط به گلکسی نوت ۲ نیز اولین بار توسط این خبرگزاری به بیرون درز کرده بود.

شاید گلکسی اس ۴ یا اپتیمس بعدی با صفحه‌نمایش ۵ اینچی Full HD وارد بازار شوند، نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات