هفته سوم مسابقه هواوی و زومیت: طراحی اسپکر، باتری فوق‌العاده و حسگر اثرانگشت

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
شما می‌توانید با شرکت در مسابقه‌ی مشترک هواوی و زومیت، شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه Huawei P30 Pro، دو دستگاه P30 Lite و ۸ دستگاه لوازم جانبی هواوی امتحان کنید.
تبلیغات

هواوی طی سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاری گسترده در بخش تحقیق و توسعه‌ی موبایل، همواره در تلاش برای ارایه‌ی فناوری‌های پیشرفته بوده تا خود را به‌عنوان پیشتاز دنیای موبایل معرفی کند. نوآوری‌های به‌کار‌رفته در هواوی پی ۳۰ پرو، یکی از اصلی‌ترین دلایلی هستند که می‌توانند طرفداران را به خرید این گوشی ترغیب کنند. عمده‌ی گوشی‌های امروزی در قسمت بالایی نمایشگرشان دارای بخش خاصی هستند که به‌طور ویژه برای میزبانی از اسپیکر تعبیه شده است. بااین‌حال طی چند سال اخیر، سلیقه‌ی کاربران به سمت استفاده از محصولی جهش پیدا کرده که حاشیه‌های اندکی در اطراف نمایشگر آن وجود داشته باشد.

در نگاه اول وقتی پنل جلویی پی ۳۰ پرو را نگاه می‌کنید، هیچ‌گونه اسپیکری نمی‌بینید و این ممکن است برای برخی افراد تعجب‌برانگیز باشد. هواوی توانسته با بهره‌مندی از نوعی فناوری خاص، صدا را ازطریق لرزش نمایشگر به‌طور مستقیم به گوش کاربر منتقل کند. این فناوری که از آن به‌عنوان «القای استخوانی» (هدایت استخوانی) یاد می‌شود، صدا را ازطریق استخوان جمجه، به گوش داخلی منتقل می‌کند تا نهایتا کاربر توانایی شنیدن آن را داشته باشد.

از دیگر نوآوری‌های هواوی می‌توان به عملکرد این شرکت در زمینه باتری اشاره کرد. بی‌شک شمار زیادی از کاربران قبول دارند که امروزه اگر قابلیت شارژ‌ سریع باتری از ظرفیت آن مهم‌تر نباشد، قطعا کم‌اهمیت‌تر نیست. خوشبختانه پی ۳۰ پرو مجهز به فناوری شارژ سریع موسوم به سوپر شارژ است و درصد باتری آن در طی تنها ۳۰ دقیقه از صفر به ۷۰ درصد می‌رسد. درضمن پرشدن کامل باتری ۴٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی، به‌‌تنها یک ساعت نیاز دارد. 

اما نوآوری این شرکت در زمینه احرز هویت کاربر، قسمتی است که کاربران زیادی را مشتاق به تجربه پی ۳۰ پرو کرده است. حسگر پی ۳۰ پرو مشابه حسگر اثر انگشت به‌کاررفته در میت ۲۰ پرو، حسگری نوری است و این یعنی ازطریق تابش نور به سطح انگشت کاربر، می‌تواند فرایند احراز هویت را انجام دهد. البته حسگر پی ۳۰ پرو به‌میزان ۳۰ درصد، فرایند‌ی باز کردن قفل گوشی را سریع‌تر از میت ۲۰ پرو انجام می‌دهد. نکته‌ی جالب‌توجه این است که برای باز کردن گوشی ازطریق حسگر اثر انگشت، نیازی نیست لزوما نمایشگر آن را روشن کنید. 

با ثبت نظر خود در مورد ویژگی‌های نواورانه هواوی پی ۳۰ پرو، در قرعه کشی بزرگ هواوی و زومیت شرکت کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات