دومین تیزر تبلیغاتی تبلت سرفیس مایکروسافت منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت تیزر تبلیغاتی جدیدی از سرفیس منتشر نموده که در آن برخلاف اولین تیزر، به معرفی امکانات این تبلت پردازنده است. مایکروسافت تمام تلاش خود را می‌کند تا نظر کاربران را به تبلت ویندوزی خود جلب کند. در این تیزر تبلیغاتی که زمان طولانی نیز دارد مایکروسافت وارد جزئیات شده و به معرفی قابلیت‌های این تبلت می‌پردازد.
تبلیغات

مایکروسافت پخش این تیزر را در یوتیوب آغاز کرده و بعید به نظر می‌رسد که آن را در تلویزیون نیز منتشر کند چون این آگهی تبلیغاتی زمان طولانی داشته و به جزئیات اشاره می‌کند. مایکروسافت در این آگهی تلاش کرده تا نشان دهد که با یک محصول با کیفیت و توانا روبرو هستید. در این تیزر نیز به قابلیت جدا شدن کاور کی‌برد و تغییر رنگ آن اشاره می‌شود و به قابلیت استفاده از این تبلت در جلسات اداری پرداخته می‌شود.

مایکروسافت در این تیزر، سرفیس را محصولی باریک، سبک، با دوام و کارآمد معرفی می‌کند، محصولی که همه جا می‌توانید از آن استفاده کنید، تنها کافی است پایه پشت تبلت را باز نموده و شروع به کار کنید. مایکروسافت در ادامه تیزر به معرفی ورودی و خروجی‌های تبلت از جمله خروجی تلویزیون، پورت USB و اسلات میکرو SD می‌پردازند.

نظر شما در رابطه با این آگهی تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات