Pill، اسپیکر قابل حمل کمپانی Beats با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار شد

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اسپیکر قابل حمل Pill، محصول جدید کمپانی Beats است که می‌تواند با اتصال بلوتوث یا NFC به انواع دستگاه‌های الکترونیکی متصل شود. این اسپیکر مجهز به چهار بلندگوی قدرتمند است و توان خروجی کل آن ۱۲.۵ وات است. این محصول از امروز با قیمت ۱۹۹ دلار و در سه رنگ راهی بازار شده است.
تبلیغات

کمپانی Beats با دنیای اسپیکرها نا آشنا نیست. این کمپانی پیش از این نیز محصولاتی چون Beatbox و Beatbox Portable را ارائه کرده بود. اما این شرکت امروز یک اسپیکر کوچک بلوتوث را معرفی کرد که مشخصا برای رقابت با Jambox (محصول مشابه تولید کمپانی Jawbone) عرضه می‌گردد.

Pill با قیمت ۱۹۹ دلار جدیدترین عضو خانواده اسپیکرهای قابل حمل است. بازار این نوع محصولات که معمولا باتری‌های قدرتمندی نیز دارند، رو به رشد است. لوک وود، رئیس کمپانی بیتز درباره ارائه این محصول گفت:

ما دیدیم که انفجاری در بازار این اسپیکرهای کوچک شکل گرفته است. پس با خود گفتیم بد نیست ما هم در این بازار حضور داشته باشیم و صدای فوق‌العاده محصولات بیتز را به این دسته از محصولات نیز بچشانیم.

این کمپانی معتقد است که همین صدای فوق‌العاده و منحصر بفرد خاص محصولات بیتز است که Pill را نسبت به سایر رقبا متفاوت می‌کند. وود همچنین اعلام کرد که این اسپیکر چهار خروجی دارد (Jambox دو بلندگوی خروجی دارد) که توسط خود بیتز طراحی شده‌اند. پردازنده دیجیتال سیگنال صدای آن (که فایل‌های صوتی شما را به صوت تبدیل می‌کند) نیز به طور کامل توسط بیتز مهندسی شده است. Pill خروجی ۱۲ وات دارد، در حالی که Jambox دارای توان خروجی ۵.۲ وات است. موارد ذکر شده در مجموع باعث برتری Pill (حداقل روی کاغذ) می‌گردد. با تمام این اوصاف در کل نباید انتظار زیادی از این اسپیکرهای کوچک داشته باشید، چرا که به خاطر کوچک بودن محدودیت‌های خاص خود را دارند و به هیچ عنوان نباید با محصولاتی چون Big Jambox یا Libratone Zipp مقایسه گردند.

Pill از NFC نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربران اندروید که گوشی‌شان مجهز به NFC است، در استفاده از این دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشند. این محصول از امروز در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز در بازار موجود خواهد بود.

نظر شما درباره محصول جدید دکتر دری و دوستانش چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات