سرفیس هاب 2S مایکروسافت سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود

چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد سرفیس هاب ۲ اس را در سال ۲۰۱۹ و سرفیس هاب ۲ ایکس را در سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه کند.
تبلیغات

در کنفرانس ایگنیت ۲۰۱۸ مایکروسافت، سرفیس هاب 2S و سرفیس هاب 2X مایکروسافت معرفی شدند. انتظار می‌رفت سرفیس هاب ۲ اس در سال ۲۰۱۹ و سرفیس هاب ۲ ایکس در سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شوند.    

مایکروسافت در همکاری با شرکت Steelcase، دعوت‌نامه‌هایی برای رویداد ۱۷ آوریل برابر با ۲۸ فروردین‌ماه ارسال کرده که مربوط‌به دستگاه‌های جدید مایکروسافت می‌شوند.

سرفیس هاب ۲ / Surface Hub 2

سرفیس هاب 2S با نمایشگر ۵۰.۵ اینچی، رزولوشن 4K پلاس و نسبت تصویر ۳ به ۲ به بازار عرضه خواهد شد. مایکروسافت برای داشتن بهترین نسبت نمایشگر به بدنه، سرفیس هاب ۲ را با طراحی بدون حاشیه معرفی کرد. همچنین ردموندی‌ها، دستگاه جدید خود را با دوربین‌های 4K، اسپیکرهای یکپارچه و میکروفون‌های با قابلیت ضبط از فاصله‌ی دورتر معرفی کردند. 

با وجودی که Surface Hub 2S از آخرین سخت‌افزار بهره می‌برد، اما به‌نظر می‌رسد از نظر نرم‌افزاری مشخصاتی مشابه سرفیس هاب داشته باشد. براساس گزارش منتشرشده از سوی ZDNet، انتظار می‌رود سرفیس هاب جدید مایکروسافت ۳۶۵ را اجرا کند. سرفیس هاب ۲ اس مبتنی بر ویندوز ۱۰، آفیس ۳۶۵ و مدیریت اینترپرازیز و امنیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین سرفیس‌هاب‌ جدید مایکروسافت با قابلیت چرخش دینامیکی، تأیید هویت چند کاربره، قابلیت تیلت و سایر ویژگی‌های محبوب دیگر به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود سرفیس هاب ۲ ایکس نیز سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شود.

باوجودی که رویداد ماه آوریل به مایکروسافت مربوط می‌شود، اما انتظار نمی‌رود دستگاه دیگری در این رویداد به‌ نمایش گذاشته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات