جلب توجه AMD با یک تیزر تبلیغاتی برای معرفی تبلت هیبریدی در ۱۹ مهرماه

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
دومین تولیدکننده مطرح پردازنده‌های کامپیوتر در دنیا، ویدیو تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن اشاراتی به سخت‌افزار جدید این شرکت شده که قرار است در ۹ اکتبر (۱۹ مهرماه) معرفی شود. در این ویدیو که «از نظر فنی فراتر از توصیف» نام گذاری شده، دو نفر ماجراجو یک لپ‌تاپ مرموز را در دل یک کامپیوتر قدیمی پیدا می‌کنند. در مکالمه این دو، عبارت «این سرد است» و «این لپ‌تاپ نیست» به گوش می‌خورد و همچنین زمانی که درب وسیله توسط یکی از ماجراجو‌ها باز می‌شود عبارت «این جهش کرده است» به زبان آورده می‌شود. اما این عبارت به چه معنا هستند؟
تبلیغات

ابتدا تیز مزحک ای‌ام‌دی را مشاهده کنید:

اما منظور AMD از عباراتی که در این تیزر تبلیغاتی پخش شد، چیست؟ احتمالا عبارت «این سرد است» اشاره به پردازنده‌های جدید و کم مصرف و خنک AMD دارد، شاید منظور APUهای جدید این شرکت باشد که پیش‌تر اعلام شده بود در سال ۲۰۱۲ عرضه خواهند شد. این APUها که با نام Honda شناخته می‌شوند، قرار است مصرف بسیار کمی داشته باشند و پردازنده گرافیکی داخلی آنها نیز از DirectX 11 پشتیبانی کند.

عبارت جهش کردن نیز احتمالا به جهش پردازنده‌های این شرکت به نسل جدید اشاره می‌کند. همچنین زمانی که یکی از بازیگران درب ابزار را باز می‌کند به نظر می‌رسد به جای کی‌برد فیزیکی یک صفحه لمسی دیگر وجود دارد، یعنی احتمال دارد که این ابزار دارای دو صفحه لمسی باشد. شاید هم یک تبلت در دل یک لپ‌تاپ جای داده شده است.

amdfoot

به هر حال تا سه روز دیگر AMD یک ویدیو دیگر منتشر می‌کند که در آن مشخص خواهد شد، منظور این شرکت چیست و قصد معرفی چه محصولی را دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات