ویدئویی از طراحی مفهومی آیپاد تاچ نسل هفتم اپل رویت شد

دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
ConceptsiPhone، ویدئوی جدیدی از طراحی مفهومی آیپاد تاچ نسل هفتم اپل به‌اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

با وجودی که آیپاد تاچ اپل روزهای اوج افتخار خود را به سپری کرده است، ولی به‌نظر می‌رسد باید منتظر نسل هفتم آیپاد تاچ اپل باشیم. تاکنون خبرهای مختلفی در مورد سخت‌افزار آیپادتاچ فاش‌ شده است.

ConceptsiPhone نیز ویدئوی جدیدی از طراحی مفهومی آیپاد تاچ اپل به‌ اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد باید منتظر رونمایی آیپادتاچ جدیدی با طراحی زیبا به بازار باشیم. پیشتر نیز گفته شده بود که آیپاد تاچ نسل هفتم اپل در دست توسعه است.

درحالی‌که به‌نظر می‌رسد باید منتظر تغییراتی در تراشه‌ی آیپادتاچ و بهبود کیفیت دوربین آن باشیم، رندرهای بازطراحی‌شده حاکی از آن است که باید منتظر محصولی با طراحی مشابه آیپدپرو با بریدگی بالای نمایشگر کوچکتر از آنچه اکنون در گوشی‌های آیفون دیده می‌شود، باشیم. البته درنظر داشته باشید که ویدئوی به‌اشتراک گذاشته‌شده، تنها طراحی مفهومی آیپاد تاچ را با نمایشگر ۷ اینچی نشان می‌دهد. همچنین نگاهی اجمالی به آیپادهای رنگی با تنوع رنگ آیفون XR نیز شده است. اوایل بهمن‌ماه ConceptsiPhone ویدئویی از طراحی مفهومی آیفون 11 با دوربین سه‌گانه به‌ اشتراک گذاشت. اکنون نیز شاهد ویدئو طراحی مفهومی آیپاد تاچ هستیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات