کمپین فیسبوکی سامسونگ به محلی برای تبلیغ آیفون ۵ تبدیل شد!

چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در صفحه فیسبوک خود اقدام به طرح یک پرسش ساده برای تبلیغ گلکسی اس ۳ کرده اما تبدیل به محل تبلیغ آیفون شده است.
تبلیغات

سامسونگ در صفحه فیسبوک خود اقدام به طرح یک پرسش ساده کرده است. درحالی‌که مشخصا قصد سامسونگ از این پرسش تبلیغ گوشی گلکسی اس ۳ خود بوده، اما به نظر می‌رسد پاسخ کاربران، این کمپانی را شگفت‌زده کرده و این سؤال به‌طور ناخواسته به محلی برای تبلیغ آیفون ۵ درمقابل گلکسی اس ۳ تبدیل شده است.

در دوره‌ای که کمپانی‌ها زمان زیادی را به تعامل با مشتریان ازطریق رسانه‌های اجتماعی اختصاص می‌دهند، ممکن است برخی مسائل بر وفق مراد پیش نرود.

سامسونگ اخیراً ازطریق صفحه فیسبوک خود اقدام به پرسش یک سؤال ساده کرده است:

اگر اجازه داشته باشید فقط یک دستگاه الکترونیکی را با خود به یک جزیره متروک ببرید، انتخابتان چه خواهد بود؟

تصویر گوشی گلکسی اس ۳ در کنار این سؤال بیشتر از یک راهنمایی ساده است، ولی متأسفانه این ترفند نیز نتوانسته آنگونه که سامسونگ انتظار داشت کارساز شود.

samsung-promotes-iphone-5-facebook-1

در میان ۵۰ پاسخ اخیر به این سؤال (در زمان تحریر این مقاله)، پاسخ ۴۰ نفر آیفون اپل بود و یک نفر هم گفته بود که آیپد را انتخاب خواهد کرد. در میان کامنت‌های قبل و بعد از آن نیز روند به همین منوال بود و چندان تغییری در آمار پاسخ‌ها ایجاد نشد.

سامسونگ چندی پیش نیز یک آگهی تبلیغاتی را منتشر کرده بود که در آن به صراحت به محصول جدید اپل، آیفون ۵ حمله کرده بود.

در این آگهی نیز یک نکته عجیب وجود داشت. درحالی‌که گوشی سامسونگ گلکسی اس ۳ ویژگی‌های مهم‌تر و برتری‌های زیادی نسبت به آیفون دارد، اما در این آگهی سامسونگ به جای پرداختن به آن‌ها به ویژگی‌های کم‌اهمیت‌تری چون Palm Touch Mute Pause و Shake To Update اشاره کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات