مایکروسافت قیمت مجموعه نرم‌افزاری آفیس ۲۰۱۳ و سرویس ابری Office 365 را اعلام کرد

سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
هرچند هنوز دقیقاً مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۳ و آفیس ۳۶۵ را منتشر خواهد کرد اما حداقل امروز قیمت آن‌ها مشخص شده است. مایکروسافت علاوه بر فروش گواهی استفاده تک کاربره برای آفیس ۲۰۱۳، استراتژی جدیدی را برای کاربران خانگی و تجاری در نظر گرفته تا با ارائه گواهی‌های اشتراکی در هزینه‌های استفاده کاربران از آفیس صرفه‌جویی شود. نسخه‌های Home و Student آفیس ۲۰۱۳ شامل نرم‌افزارهای Word, Excel, Powerpoint و OneNote با قیمت ۱۳۹ دلار به فروش خواهد رسید و اگر Outlook نیز به این لیست اضافه شود کاربر باید ۲۱۹ دلار پرداخت کند. در ادامه توضیحات کامل به همراه تعرفه قیمت‌های سرویس ابری آفیس ۳۶۵ را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

کاربران می‌توانند آفیس ۲۰۱۳ را همانند قبل در قالب یک مجموعه نرم‌افزاری نصب شدنی روی ویندوز و با قیمتی بین ۱۳۹ تا ۳۹۹ دلار تهیه کنند:

  • نسخه Home شامل World, Excel, Powerpoint, OneNote با قیمت ۱۳۹ دلار
  • نسخه Business شامل نرم‌افزارهای نسخه Home بعلاوه Outlook با قیمت ۲۱۹ دلار
  • نسخه Professional شامل نرم‌افزارهای نسخه Business بعلاوه Access و Publisher با قیمت ۳۹۹ دلار

اما شرکت‌ها و کاربران اداری می‌توانند از سرویس ابری Office 365 با پرداخت مبلغ سالانه ۹۹ دلار بهره‌مند شود، کاربران آفیس ابری ۳۶۵ علاوه بر دسترسی به کلیه امکانات آفیس از ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اسکای‌داریو و ۶۰ دقیقه مکالمه مجانی ماهیانه در اسکایپ نیز بهره‌مند می‌شوند. این سرویس برای یک کاربر و ازطریق ۵ کامپیوتر قابل استفاده خواهد بود.

شرکت‌های کوچک با ۱ تا ۱۰ کارمند می‌توانند، سرویس آفیس ۳۶۵ را براساس نیاز خود سفارشی کنند و به‌عنوان مثال از ۲۵ گیگابایت فضای ایمیل Outlook و ۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره‌سازی برای هر کدام از کارمندان به همراه امکاناتی نظیر جلسات آنلاین یا حتی میزبانی سایت، با پرداخت ۱۴۹ دلار برای هر کاربر در سال، بهره‌مند شوند.

مشخصا مایکروسافت در تلاش است تا کاربران را مجاب کند از سرویس‌های آفیس ۳۶۵ استفاده کنند تا بتواند درآمد ثابت سالیانه‌ای را برای خود بدست آورد. اما اگر کاربری بخواهد مجموعه آفیس را بصورت نامحدود و بدون پرداخت حق اشتراک ماهیانه خریداری کند بازهم می‌تواند یکی از بسته‌های ارائه شده را تهیه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات