درباره هدفون‌ جدید اپل، EarPod که طراحی آن ۳ سال به طول انجامیده، بیشتر بدانید

پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس شب گذشته اپل با معرفی آیفون و آیپادهای جدید به پابان رسید. اما در میان محصولات جدید معرفی شده یک جفت هدفون دلربا با طراحی کاملا متفاوت نیز وجود داشت. این هدفون که به همراه محصولات جدید اپل ارائه خواهد شد، EarPod نام دارد. در ادامه مقاله به بررسی این هدفون می‌پردازیم.
تبلیغات

کمپانی اپل شب گذشته در کنار معرفی آیفون ۵ و آیپاد تاچ و آیپاد نانو جدید، یک هدفون با نام EarPod را نیز معرفی نمود.

این هدفون‌های توگوشی در داخل خود یک میکروفون برای مکالمه دارند و البته روی سیم آنها نیز یک ریموت برای کنترل صدا جای داده شده است. اپل مدعی است که مدت سه سال مشغول طراحی و ساخت این محصول بوده‌ است.

ایرپاد به همراه آیفون‌ و آیپادهای جدید اپل عرضه می‌گردد و همچنین می‌توان آن را با قیمت ۲۹ دلار به صورت جداگانه خریداری نمود.

مقاله‌های مرتبط:

    من به شخصه هدفون‌های قبلی اپل را دوست نداشتم و از آنها استفاده نمی‌کردم، چرا که به نظرم در گوش من به خوبی جای نمی‌گیرند. اپل می‌گوید که آزمایش‌های بسیاری را انجام داده تا مطمئن شود که محصول جدید با کمترین درز صدا، در اشکال متنوع گوش انسان به خوبی قرار گیرد. اپل همچنین می‌گوید که ایرپاد صدای به شدت بهبودیافته‌تری را ارائه می‌کند و قابلیت ضد تعریق آن نیز بسیار بیشتر است.

    ایرپاد اپل با میکروفون و ریموت یکپارچه، طوری طراحی شده است که به راحتی درون گوش انسان‌های مختلف قرار بگیرد. کیفیت صدا به قدری عالی است که می‌تواند با هدفون‌های حرفه‌ای که چند صد دلار قیمت دارند رقابت کند. می‌توانید از ریموت بهبود یافته آن برای کنترل حجم صدا، کنترل پخش موزیک یا ویدئو، و پاسخ یا رد تماس در آیفون خود استفاده نمایید.

    در ادامه ویدیو مربوط به این هدفون که در کنفرانس دیشب پخش شد را مشاهده کنید:

    به محض آن که توانستیم اطلاعات کامل‌تری از این محصول را به دست آوریم حتما طی مقاله‌ای جامع‌تر، آنها را به شما ارائه خواهیم نمود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات