اپل، پردازنده های گرافیکی سریع Vega را به مک بوک پرو 15 اینچی اضافه کرد

پنج‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مک‌بوک ۱۵ اینچی اپل با پردازنده AMD Readon ۵۰۰ عرضه شده است که مناسب کارهای گرافیکی سنگین نیست؛ اپل وعده داده بود تا قدرت پردازش این مک‌بوک را افزایش دهد و اکنون این کار را انجام داده است.
تبلیغات

اپل به وعده‌ی خود برای افزایش قدرت پردازش گرافیکی مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ عمل کرده است؛ اکنون مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی اپل با پردازنده گرافیکی Radeon پرو، مدل Vega ۱۶ و یا Vega ۲۰، در دسترس است. اپل می‌گوید این پردازنده‌ها می‌توانند قدرت پردازش را در کار‌هایی مانند مدل‌سازی سه‌بعدی یا استفاده از شتاب‌دهنده‌ی گرافیکی برای ویرایش فیلم‌ها، تا ۶۰ درصد افزایش دهند. این پردازنده‌ها با رم ۴ گیگا‌بایتی عرضه می‌شوند، بنابراین انتخاب آن‌ها می‌تواند قدرت محاسباتی مورد انتظار شما را در اختیارتان قرار دهد.

اگر علاقه دارید که یکی از این پردازنده‌ها را در اختیار داشته باشید، خود را برای یک پرداخت اضافی آماده کنید؛ برای خرید یک مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ با یک پردازنده سریع‌تر شما باید مبلغ زیادی پرداخت کنید، برای مدل وگا‌۱۶ باید مبلغ ۲۵۰ دلار و برای مدل وگا‌۲۰ مبلغ ۳۵۰ دلار، بیشتر پرداخت کنید که این باعث می‌شود قیمت مک‌بوک پرو با پردازنده‌ی وگا، در کمترین حالت به ۳۰۴۹ دلار برسد. در نتیجه این مک‌بوک‌ها برای طراحان و سازندگان مناسب هستند، نه برای افرادی که به نرخ فریم بالایی در Fortnite نیاز دارند. با این وجود اگر فکر می‌کنید که پردازنده‌ی AMD Radeon 500 نمی‌تواند انتظارات شما را بر‌آورده کند، پردازنده‌ها‌ی وگا گزینه‌های مناسبی هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات