سامسونگ به شرکت‌های شخص ثالث، امکان استفاده از بیکسبی را در محصولات‌شان می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس SDC 2018 اعلام کرد که قصد دارد امکان کار با بیکسبی را  برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و محصولات شرکت‌های شخص ثالث، فراهم کند.
تبلیغات

پس از گذشت یک سال و نیم از رونمایی دستیار صوتی بیکسبی توسط سامسونگ، این شرکت کره‌ای توانسته است از این دستیار در طیف وسیعی از محصولاتش نظیر گوشی‌های هوشمند، یخچال‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و... استفاده کند. این شرکت ساعاتی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که از این پس شرکت‌های شخص ثالث قادر خواهند بود تا این دستیار صوتی هوشمند را با محصولات خود، یکپارچه کنند. 

این کار قطعا باعث خواهد شد که کاربران سامسونگ در آینده، بیشتر از هر زمان دیگری به تحسین Bixby بپردازند. توسعه‌دهندگان شخص ثالث از این به بعد قادر هستند سرویس‌های خود را به‌صورت یکپارچه با بیکسبی بسازند و این موضوع به هرچه گسترده‌تر شدن اکوسیستم سامسونگ کمک شایانی خواهد کرد.

سامسونگ مدعی شده است که توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌لطف کیت مخصوصی که این شرکت در اختیار آنان قرار می‌دهد، هرآنچه را که می‌خواهند، تولید کنند. در حقیقت، تمامی کارهایی که سامسونگ هم‌اکنون می‌تواند با بیکسبی انجام دهد، توسط شرکت‌های شخص ثالث نیز قابل‌انجام است.

مدیرعامل Viv Labs (که تحت مالکیت سامسونگ قرار دارد) مدعی شده است که کیت ابزار بیکسبی که سامسونگ ارائه می‌دهد، قدرتمندترین کیت ابزاری است که تاکنون ارائه شده است؛ وی می‌گوید که این کیت فاصله‌ی بسیار زیادی با آنچه که دیگران ارائه می‌دهند، دارد.

Samsung همچنین گفته است که قصد دارد پشتیبانی از چند زبان جدید را نیز به بیکسبی اضافه کند. اقدامات اخیر کره‌ای‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها با سرعت زیادی در حال پیشرفت و ورود به زمینه‌‌های جدید مربوط به فناوری هستند. رویکرد اخیر سامسونگ برای بیکسبی، شبیه به رویکردی است که آمازون برای دستیار الکسا در پیش گرفت و در نهایت توانست به موفقیت دست پیدا کند.

نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا تجربه‌ی کار با دستیار صوتی بیکسبی را دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات