آمازون در یک آگهی تلویزیونی از کیندل فایر بزرگ‌تر و کتابخوان‌های جدید خود رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
امشب آمازون از محصولات جدید خود، طی رویدادی اختصاصی پرده برخواهد داشت. در همین راستا، قبل از آن که محصولات معرفی شوند، آمازون اقدام به پخش یک آگهی تلویزیونی کرده تا تنور بازار خود را داغ کند و حقیقتا در این کار هم موفق بوده است، چون حداقل ما که به هیجان آمدیم. در ادامه می‌توانید ویدئوی این آگهی تبلیغاتی را نیز مشاهده کنید.
تبلیغات

رویداد امشب آمازون بسیار مهم خواهد بود و انتظارات از این کمپانی بزرگ بسیار بالا رفته است. حال خود آمازون با آگهی تلویزیونی جدیدش، انتظارات را بالاتر نیز برده است. در این آگهی تلویزیونی چند کتابخوان مجهز به نور پس‌زمینه نمایش داده می‌شوند و در پایان آن نیز خانمی را مشاهده می‌کنیم که با فرزندش در حال تماشای ویدئو روی یک تبلت با نمایشگر بزرگ هستند.

این تبلیغ، شایعات پیرامون ارائه تبلت‌های ۱۰ اینچی به همراه به‌روزرسانی تبلت‌های ۷ اینچی را تأیید می‌کند. تمام ابهامات ما امشب برطرف خواهند شد، اما به نظر می‌رسد که آمازون به وضوح قصد دارد تا بازاریابی و تبلیغات سنگینی را برای محصولاتی که امشب معرفی خواهد کرد، تدارک ببیند. در پایین می‌توانید به آگهی تلویزیونی آمازون نگاهی بیاندازید و فراموش نکنید که امشب با پوشش کامل این رویداد، همراه زومیت باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات