ایسوس دو مانیتور 23 و 27 اینچی IPS و یک پروژکتور قابل حمل LED را معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در ایفا امسال دو مانیتور IPS در سایزهای ۲۳ و ۲۷ اینچ رونمایی کرده است.
تبلیغات

ایسوس باز هم با محصولات با‌کیفیت در نمایشگاه IFA ظاهر شده است. هر چند همیشه محصولات این شرکت بی‌نقص نبوده، اما همیشه تلاش اسوس در جهت ارایه بهترین کیفیت ممکن با قیمتی معقول بوده است. با زومیت همراه باشید تا با ۲ مانیتور و یک پروژکتور جذاب این شرکت تایوانی آشنا شوید.

در یکی دو سال اخیر کم کم مشتریان از اعداد ارقام دروغین تبلیغاتی شرکت‌ها در مورد مانیتور و تلویزیون آگاه شده‌اند و در واقع خبرگزاری‌ها رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند، در نتیجه شرکت‌ها نیز سعی کرده‌اند که کمتر از پنل‌های بی‌کیفیت استفاده کنند.

در همین راستا ایسوس یکی از محبوب‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید سخت‌افزار، ۲ مانیتور Designo MX239H در اندازه 23 اینچ و مانیتور Designo MX279H در اندازه 27 اینچی را معرفی نموده است. این مانیتورها طبق گفته اسوس دارا 178 درجه زاویه دید هستند (زاویه دید خوب یکی از امکانات همیشگی پنل‌های IPS است). کیفیت تولید رنگ‌ها در این دو مانیتور باز هم به دلیل استفاده از پنل با کیفیت، بسیار بالا است.

ضخامت مانیتور 23 اینچ تنها 14.5 میلیمتر و ضخامت مدل 27 اینچ 17.5 میلیمتر است. هر دو دارای 2 پورت HDMI هستند. رزولوشن مدل 27 اینچ 2560 در 1440 است و مدل 23 اینچ 1920 در 1080 می‌باشد.

در کنار ضخامت کم، قاب دور این صفحه نمایش هم بسیار نازک است و این موضوع برای کسانی که از چند مانیتور می‌خواهند استفاده کنند بسیار جلب توجه خواهد کرد.

نکته جالب توجه دیگر استفاده از سیستم صوتی حرفه‌ای Bang & Olufsen ICEpower® audio در این مانیتور‌ها است که نشانه توجه این شرکت به ساخت مانیتوری تمام عیار می‌باشد.

محصول جذاب بعدی پروژکتور قابل حمل B1 از نوع LED است که دارای روشنایی ماکسیمم 500 ANSI است و می‌تواند تصویر را تا اندازه 51 اینچ نمایش دهد. دارای یک کارتخوان SD است و فایلهای مختلف را بدون نیاز به کامپیوتر به همراه سیستم صوتی SonicMaster Audio Technology پخش می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات