مبالغ کسر شده از مشترکین همراه اول برگشت داده شد

جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اعلام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، مبالغ کسر شده از ۲ میلیون مشترک همراه اول در سرویس‌های ارزش افزوده، به حساب آن‌ها بازگشت داده شد.
تبلیغات

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیش‌تر در توییتی از کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی شرکت‌های ارزش افزوده در ۵ ماه اخیر خبر داده و اعلام کرده بود روند بازگشت پول مشترکان در پرونده‌ی کلاهبرداری شرکت‌های ارزش افزوده، آغاز شده است. او در جدیدترین توییت خود گفت:

روز گذشته مبالغ کسر شده از ۲ میلیون مشترک همراه اول که بدون اطلاع در سرویس‌های ارزش افزوده عضو شده بودند، به حساب آنها مسترد شد. مجموع مبالغ کشف شده تا کنون بالغ بر حدود ۳۵ میلیارد تومان بوده است. در مواردی میزان مبالغ بازگشتی به مردم تا ۵ میلیون ریال نیز بوده است. #حق‌الناس

پیش از این وزیر ارتباطات از برخورد با یک پرونده‌ی بزرگ تخلف در ارزش افزوده خبر داده و گفته بود باندی اختاپوسی در حوزه‌ی ارزش افزوده وجود دارد و وقتی کل پرونده به سرانجام رسید جزئیات آن ‌اعلام خواهد شد. شرکت‌های ارزش افزوده در طول ۵ ماه اخیر بیش از ۲۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده بودند که به خواسته‌ی وزیر ارتباطات روند بازگرداندن وجوه به مردم در دستور کار قرار گرفته بود.

با اینکه مبالغ به حساب مشترکین همراه اول برگشت داده شده است، اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این شرکت‌ها و نقش اپراتورهای موبایل در این کلاهبرداری اعلام نشده و سرانجام آن‌ها نامشخص است.

برای آگاهی از عضویت در خدمات ارزش افزوده می‌توانید از سامانه‌ی #۸۰۰* استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات